به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ ایرج توکلی در جلسه توجیهی داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اهر که با حضور هیئت‌های اجرایی انتخابات و شورای تأمین شهرستان اهر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: تأمین امنیت انتخابات در قبل، حین و بعد انتخابات مسئولیت اش با نیروی انتظامی بوده و امیدواریم با همکاری مسئولان، کاندیداها و طرفداران نامزدها بتوانیم انتخابات را بدون هیچ مشکلی برگزار کنیم.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اهر اضافه کرد: کاندیدا از نصب پوستر بر روی تیر چراغ، کیوسک‌های تلفن و سایر مکان‌هایی که منع نصب پوسترهای تبلیغاتی وجود دارد خودداری کنند و در محل‌های شهرداری اهر تعیین پوسترهای خود را در آن محل‌ها نصب کنند تا به سیمای شهری لطمه وارد نشود.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه در انتخابات گذشته آلودگی صوتی در برخی از ستادهای تبلیغاتی کاندیداها در اهر مشاهده می‌شد، گفت: امیدواریم کاندیداها با رعایت حال شهروندان از ایجاد آلودگی صورتی در ستادهای تبلیغاتی خودداری کنند.

جلوگیری از نصب پوستر و دیوارنویسی بر روی دیوار منازل مردم

سرهنگ توکلی بابیان اینکه در راستای رعایت حال سایر شهروندان هرگونه تجمع در مقابل ستادهای تبلیغاتی کاندیداها ممنوعیت دارد، ادامه داد: برخی از شهروندان اهری به دلیل نصب پوستر در محل‌های ممنوعه و دیوارنویسی اعلام نارضایتی می‌کنند، کاندیداها از هم‌اکنون مسئولین و عوامل ستاد تبلیغاتی خود را در خصوص عدم دیوارنویسی و نصب پوستر در دوار منازل شهروندان توجیه کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اهر در پایان با تأکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی، خاطرنشان کرد: پاره و یا مخدوش کردن پوسترهای تبلیغاتی کاندیداها توسط هواداران سایر نامزدها از جمله مسائلی است که در انتخابات مطرح می‌شود امیدواریم با رعایت اخلاق از پاره نمودن پوسترهای تبلیغاتی سایر کاندیداها جلوگیری شود.

انتهای پیام/