به گزارش خبرنگار اهرامروز، مهدی زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای دوران دفاع مقدس که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی صورت گرفت، اظهار داشت: زبان و قالب هنر بهترین ابزار برای انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده است.

وی با اشاره به نقش و جایگاه شهدا در زندگی فردی و اجتماعی افراد، خاطرنشان کرد: راه شهدا همواره روشن است و کسانی که ادامه‌دهنده این مسیر باشند در واقع قدم در راه حقیقت گذاشته‌اند.

زارعی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گران‌قدر هشت سال دفاع مقدس و ادای احترام به مقام شامخ مرد عرصه هنر و قلم، شهید سید مرتضی آوینی ابراز کرد: وی نمونه کامل و بارز یک هنرمند انقلابی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر با تأکید بر اینکه هنرمندان باید در معرفی و شناساندن اهداف و آرمان‌های شهدا کوشا باشند افزود: باید حماسه‌آفرینی رزمندگان در دوران دفاع مقدس برای نسل‌های آینده این مرزوبوم احیا و معرفی شود.

وی خاطرنشان کرد: آنچه در دفاع مقدس مهم است به تعبیر رهبر معظم انقلاب نمایش عزت و شرف مردم غیرتمند و عزتمند ایران به جهانیان بود که توانستند از کشورمان دفاع کنند.

گفتنی است دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی، هنرمندان و اصحاب رسانه اهر با حضور در گلزار مطهر شهدای این شهرستان با نثار فاتحه و گل‌باران مزار مطهر این عزیزان با آرمان‌های والای شهدا تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/