به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در آیین تجلیل از کارگران نمونه و کارآفرینان که به مناسبت روز جهانی کار و کارگر در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی اهر برگزار شد، با اشاره به اینکه روز کار و کارگر بعضاً اذهان را تنها به سمت قشر کارگران سوق می‌دهد، اظهار داشت: بخش بزرگی از اقشار جامعه ما را کارگران و کارآفرینان تشکیل می‌دهند و در واقع کارآفرینان و کارگران با تولید و تلاش چرخ‌دنده‌های اقتصاد کشور را به حرکت درمی‌آورند.

وی افزود: شعار سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری «رونق تولید» نام‌گذاری شده و در این میان بخش بزرگ تحقق شعار سال منوط به تلاش کارگران و کارآفرینان زحمت‌کش است اما حقیقتاً در قبال تحقق شعار همه اقشار وظیفه و نقش مهمی دارند.

فرماندار شهرستان اهر با ذکر اینکه کارگران و کارآفرینان در خط مقدم جبهه مقابله با تحریم‌های دشمنان هستند، ادامه داد: وقتی می‌بینیم کارگران در واحدهای تولیدی و صنعتی مشغول به فعالیت‌اند نشان می‌دهد که این قشر برای خودکفایی کشور در برابر تحریم‌ها آستین بالا زده و تلاش می‌کند.

محمودی، بهبود معیشت زندگی کارگران را از رویکردهای دولت تدبیر و امید برشمرد و گفت: ما تا حد اختیارات‌مان برای بهبود معیشت کارگران تلاش می‌کنیم ولی نیاز دارد تا مسئولان کشور و سران قوا بیش از همگان برای رفاه و تامین معیشت این قشر تلاش‌گر تصمیماتی اتخاذ کنند.

وی، تضمین امنیت شغلی کارگران را از جمله مهم‌ترین تصمیمات دستگاه‌های دولتی در شهرستان اهر ذکر کرد و افزود: این‌که گفته می‌شود کارگران چرخ اقتصاد کشور را به حرکت درمی‌آورند شکی نیست و ما آن را به وضوح لمس کرده‌ایم اما در این میان برای آن‌که کارگران بدون دغدغه به فعالیت در عرصه تولیدی و صنعتی بپردازند سعی کردیم با اتخاذ تصمیماتی امنیت شغلی این قشر را تامین کنیم.

انتهای پیام/