استاد حسین دوستی در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز با اشاره به اینکه کتاب تندیس مهربانی با عنوان زندگی‌نامه و یادنامه آیت‌الله‌العظمی شیخ حسین نجفی اهری به چاپ رسیده است، اظهار کرد: این کتاب در ۶ فصل و در ۴۰۰ صفحه به چاپ رسیده و امروز در مراسم روز شهرستان اهر سالروز تولد آیت‌الله‌العظمی شیخ حسین نجفی اهری با حضور مسئولان رونمایی شد.

وی ادامه داد: فصل اول کتاب تندیس مهربانی زندگی‌نامه، فصل دوم معرفی اساتید، فصل سوم معرفی شاگردان، فصل چهارم معرفی آثار، فصل پنجم مقالات و اشعار آیت‌الله‌العظمی شیخ حسین نجفی اهری می‌باشد.

دوستی بابیان اینکه بیش از ۲۵۰ قطعه عکس و سند در کتاب تندیس مهربانی زندگی‌نامه و یادنامه آیت‌الله‌العظمی شیخ حسین نجفی اهری چاپ‌شده است، ادامه داد: این کتاب در مراسم روز شهرستان اهر که امسال دومین سال برگزاری این مراسم بود به مردم فهیم شهرستان اهر تقدیم شد تا یادمانی در جهت تقدیر از روحانیت و مراجع تقلید باشد.

نویسنده کتاب تندیس مهربانی به معرفی بخشی از زندگی‌نامه آیت‌الله‌العظمی شیخ حسین نجفی اهری پرداخت و تأکید کرد: حدود ۱۵۰ سال قبل آیت‌الله‌العظمی شیخ حسین نجفی اهری در روستای رواسجان متولد شد و از ۱۰ سالگی در کلاس‌های آخوند ملا جواد اهری و حضرت آیت‌الله‌العظمی حاج میرزا عبدالغنی مجتهد اهری به تحصیل مشغول پرداخت و از ۲۲ سالگی در حوزه علمیه تبریز به تحصیل و تدریس کرده است.

حسین دوستی نویسنده و پژوهشگر اهری تاکنون با چاپ کتاب تندیس مهربانی موفق به چاپ ۴۷ کتاب در زمینه‌های مختلف شده است.

انتهای پیام/