به گزارش خبرنگار اهرامروز، محمودی در بازدید از کشتارگاه صنعتی اکبری در شهرستان اهر، اظهار کرد: وجود کشتارگاه صنعتی طیور شهرستان اهر که از امکانات به‌روزی برخوردار بوده برای شهرستان به‌عنوان ظرفیتی خوب برای بالفعل کردن ظرفیتهای بالقوه به‌حساب می‌آید.

فرماندار شهرستان اهر با اشاره به بسته‌بندی دستی طیور در این کشتارگاه، افزود: اگر طرح‌های توسعه کشتارگاه صنعتی طیور اکبری و بسته‌بندی به دستگاه‌های دیجیتال و مدرن مجهز شوند قطعاً در افزایش توان تولید این کشتارگاه تأثیر بسزایی خواهد داشت.

وی بابیان اینکه دولت تدبیر و امید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سرمایه‌گذاران حمایت کرده و می‌کند، گفت: البته هدف ما در زمینه تولید نباید تنها به بازار داخلی ختم شود بلکه صادرات محصولات تولیدی شهرستان اهر زمینه رشد اقتصادی، تولید و اشتغال را بهتر فراهم خواهد نمود.

محمودی اضافه کرد: در حال حاضر تأمین امنیت غذایی در اولویت قرار دارد به‌طوری که تولیدکنندگان غذایی بهداشتی به دست مردم می‌رسانند انتظار داریم با توجه بیش از پیش به استانداردهای لازم، غذایی سالم و اورگانیک به دست مردم برسد.

فرماندار شهرستان اهر با ابراز خرسندی از اینکه کشتارگاه صنعتی طیور اکبری شهرستان اهر از نظر بهداشتی، جزو کشتارگاه‌های بهداشتی آذربایجان شرقی محسوب می‌شود، بیان کرد: کشتارگاه صنعتی طیور اکبری علاوه بر تأمین گوشت مرغ استان، گوشت مرغ سایر استان‌ها را نیز تأمین می‌کند امیدواریم با توسعه کشتارگاه و حرکت به صنعتی‌تر شدن و با حفظ استانداردهای بین‌المللی این مجموعه بتواند در زمینه گوشت مرغ به یک صادرکننده نیز تبدیل شود.

وی با تأکید بر اینکه از هرگونه طرح توسعه‌ای در کشتارگاه صنعتی طیور اکبری شهرستان اهر حمایت می‌کنیم، گفت: همچنین از تکمیل زنجیره تولید در جهت صادرات گوشت مرغ حتی الامکان با رفع موانع پیش رو و پرداخت تسهیلات حمایت خواهیم کرد.

محمودی در پایان خاطرنشان کرد: کشتارگاه صنعتی طیور اکبری شهرستان اهر جزو معدود کشتارگاه‌هایی است که با اداره کل پشتیبانی امور دام و طیور آذربایجان شرقی همکاری می‌کند و از طرفی همین‌که می‌بینیم مرغداری از کشتارگاه طیور اکبری به دلیل عدم دریافت حق و حقوق به سازمان شکایت نکرده جای مسرت و خوشحالی دارد و این امر نشان دهنده پرداخت به موقع حقوق مرغداران از سوی کشتارگاه است.

انتهای پیام/