به گزارش خبرنگار اهرامروز، ‌‌قلی‌اله قلی‌زاده ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از گازرسانی به ۱۴ روستای شهرستان هوراند و ۳ روستای شهرستان کلیبر در روستای دهرود ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: در دهه مبارک فجر امسال نیز مانند سال‌های گذشته شاهد به ثمر نشستن تلاش‌های خدمتگزاران و خادمین مردم عزیز در مناطق محروم و نقاط دورافتاده هستیم.

وی افزود: با تلاش مجموعه شرکت گاز آذربایجان شرقی و اداره گاز شهرستان هوراند امروز شاهد بهره‌برداری از گازرسانی به ۱۴ روستای این شهرستان هستیم که با احتساب روستاهای دارای نعمت گاز در سال‌های گذشته، هم‌اکنون این تعداد به ۶۵ روستا رسیده است.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علاوه بر روستاهای گازرسانی شده در این مدت، کار مطالعاتی گازرسانی به ۱۷ روستای دیگر نیز در دست اقدام است که فعالیت‌های انجام‌شده چشمگیر و قابل‌توجه است و به همین منوال نیز باید ادامه یابد تا خدمت‌رسانی به مردم عزیز به حداکثر میزان خود برسد.

قلی اله قلی زاده با اشاره به ایام‌الله دهه مبارک فجر ابراز داشت: در این روزها باید یاد و خاطره امام امت و شهداء را گرامی بداریم و درراه حفظ و حراست از ارزش‌های این عزیزان نهایت تلاش و کوشش را داشته باشیم.

انتهای پیام/‌