به گزارش اهرامروز، سرهنگ یونس منفرد فرمانده انتظامی شهرستان اهر در گفتوگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط جرم خیز و آلوده تعداد 16 معتاد تابلو و توزیعکننده مواد مخدر با ورود مستقیم یگانهای انتظامی اهر، دستگیر شدند.
وی افزود: در نتیجه این عملیات، 5 معناد تابلو جهت ترک مخدر به کمپ ترک اعتیاد و 11 توزیعکننده مواددمخدر هم با تشکیل پرونده مقتضی به مراجع قضایی معرفی شدند.
توقیف 210 وسایل نقلیه حادثهساز و متخلف
فرمانده انتظامی شهرستان اهر اظهار کرد: در جهت برقراری نظم و امنیت مطلوب تعداد 115 دستگاه خودرو و 95 دستگاه موتورسیکلت متخلف و حادثهساز در شهرستان اهر توسط پلیس توقیف و به پارکینگ هدایت شدند.
انتهای پیام/