ایونت تایم، برگزارکننده رویداد ویژه کسب‌وکارها، پنج شنبه سوم آبان ماه، اولین دوره از سلسه ایونت‌های خود را که با هدف ایجاد نتورکینگ و شبکه‌سازی افراد حرفه ای را برگزار کرد. در این رویداد که در هتل پارسیان آزادی برگزار شد 80 متخصص برجسته کسب و کار در ایران دورهم جمع شدند تا در کنار آشنایی بیشتر با فعالیت یکدیگر بتوانند به گفتگو با هم بپردازند و تجربه‌های خود را در راستای نتورکینگ در اختیار هم قرار دهند.

محمد فروزبخش مدیرعامل ایونت تایم در خصوص فعالیت این شرکت گفت: «شرکت ایونت تایم، سال 2013 در امارات تاسیس شد و پس از فعالیت‌های متعدد  با برندهای معتبر جهانی تصمیم به حضور در ایران گرفت، هدف این شرکت کمک به دیگر کسب و کارها برای رسیدن به اهدافشان است.

شرکت ایونتایم در این راستا ،مجموعه‌‌ای از رویدادهای متنوع  را با هدف معرفی افراد حرفه‌ای و کسب و کارهایشان طراحی و‌ اجرا خواهد کرد.

مدیرعامل ایونت تایم، هدف اصلی ایونت تایم را گردهم آمدن اشخاص حرفه‌ای کسب‌وکارهای مختلف دانست و گفت: «ما در ایونت تایم تمام تلاشمان این است که بستری را برای به اشتراک گذاری تجربیات برندها فراهم کنیم تا آنها بتوانند کسب‌وکار خود را به هم معرفی کرده و از سینرژی ایجاد شده در رویدادها برای هم افزایی و مشارکت هر چه بیشتر بین خود استفاده کنند.»

وی در ادامه در خصوص رویدادهای آتی این مجموعه گفت: در ادامه برنامه‌های میان مدت و کوتاه مدت ایونت تایم و رویدادی که پنج شنبه سوم آبان برگزار شد، سلسله رویدادهای دیگری در حوزه‌ها و با موضوعات مختلف در آینده برگزار خواهد شد تا کسب‌وکارها و متخصصان بتوانند از بستر آن برای تعامل و نتورکینگ خود استفاده کنند.

ایونت تایم، بستری برای برگزاری رویدادهای حرفه‌ای برای صاحبان کسب‌وکارها برای معرفی خود و اعلام نیازهای آنها است. این شرکت در راستای ایجاد تحولی بزرگ در مارکتینگ و شبکه‌سازی با کمک برگزاری رویداد به ایران آمده است تا به کسب‌وکارها برای هم افزایی و ایجاد تعاملشان به صورت حرفه‌ای کمک کند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ایونت تایم و برنامه‌های آتی آن می‌توانند به سایت www.eventimeco.ir  ‌‌یا اینستاگرام eventime.iran مراجعه کنند.