برای جلوگیری از ورود سرما به داخل مغازه یا ساختمان خود در زمستان‌ها چه باید کرد؟

برای جلوگیری از بیرون رفتن سرمای کولر گازی از داخل مغازه در تابستان‌ها چه باید کرد؟

پاسخ سوال، استفاده از پرده‌های نایلونی مغناطیسی (آهن ربایی) است، این پرده‌ها بسیار شکیل بوده و کاملا دارای دور دوخت هستند بر روی لبه‌های وسطی آن‌ها تعداد زیادی آهن ربا نصب شده که باعث می‌شوند پس از ورود و خروج افراد خیلی سریع و به صورت خودکار بسته شود و مانع از ورود سوز سرما یا هدر رفتن انرژی شود همچنین در پایین این پرده‌ها آویزهای ایستایی معمولا به صورت کیسه‌های شن قرار گرفته که باعث می‌شود پرده‌ها در برابر باد و طوفان کمتر حرکت بکنند همچنین باعث می‌شود پرده بهتر قرار گیرد.

نایلون به کار رفته در ساخت پرده‌های مغناطیسی دارای کیفیت و ضخامت‌های مختلفی است که ضخامت 025 بهترین و پر کاربردترین ضخامت است.

پرده‌های نایلونی مغناطیسی یک محصول بسیار جالب و کاربردی برای استفاده در فروشگاه‌ها، مغازه‌های مختلف مانند سوپرمارکت‌ها و غیره، ادارات و سازمان‌ها و موسسات، منازل و باغ‌ها و ویلاها است.

نصب پرده‌های نایلونی بسیار ساده است و نیاز به هیچ دانش و تخصص و ابزار خاصی ندارد و توسط چسب‌های دوطرفه که درون جعبه آن‌ها قرار دارد توسط خود شخص انجام می‌شود.

علاقه‌مندان برای مشاهده توضیحات و عکس‌های بیشتر و خرید پرده‌های نایلونی مغناطیسی در سایزهای مختلف می‌توانند به وب‌سایت اینترنتی می شاپ ایران به آدرس meshop-iran.com مراجعه کنند و یا از طریق تماس با شماره‌‌های 09123499733 و 02177212660 اقدام به ثبت سفارش خود کنند.