در حالی که برندها، در حالت عادی نسبت به مدیریت شبکه‌های اجتماعی خود و تولید محتوا براساس استراتژی برند حساسیت ویژه‌ای دارند، کاله برای اولین بار در ایران، با اعتمادی که به جایگاه خود دارد، مدیریت اینستاگرام خود را به افرادی خارج از مجموعه کاله و یکی از اینفلوئنسرهای این شبکه اجتماعی با نام پین کافه سپرد تا با استفاده از برون سپاری مدیریت شبکه‌های اجتماعی (Takeover) پیام خود را به مخاطبان برندش انتقال دهد.

در اصطلاح جهانی بازاریابی سوشال مدیا؛ کاری که کاله انجام داد Takecover نامیده می‌شود. در مدیریت سوشال مارکتینگ به عنوان بخشی از دیجیتال مارکتینگ، همواره استفاده از روش‌های نوین و به روز برای پیشبرد اهداف آگاهی بخشی، تثبیت و حضور برند حائز اهمیت است.

برون سپاری یا همان تیک اور؛ تولید و مدیریت محتوای شبکه اجتماعی توسط شخصی خارج از سازمان برای مدت محدود است. در حالی که این روش در دنیا بارها توسط برندهای مختلف انجام شد کاله نیز در اقدامی جسورانه با رویکرد اعتماد به اینفلوئنسرها، از این شیوه برای انتقال پیام خود به مخاطبانش استفاده کرد.

حامد توفیقی مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال کاله در زمینه اهمیت این اتفاق جدید گفت: تعامل برندها با مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی، امری دوسویه است که نیاز به خلاقیت و جسارت دارد. از این رو، برخلاف سایر روش‌های جاری در کمپین بازاریابی شبکه‌های اجتماعی کاله، اقدامی جدید و جسورانه انجام دادیم تا پیشرو بودن کاله را در بازار صنایع لبنی ایران نشان دهیم.

مهدی ولیزاده مدیر شبکه‌های اجتماعی کاله، ضمن ابراز خوشحالی از اجرای این کمپین گفت: خوشبختانه تیک‌آور کردن مدیریت اکانت اینستاگرام، آمارهای بالا و مثبتی را در ابزارهای اندازه‌گیری مخصوص اینستاگرام نشان داد و اولین محتوایی که توسط پین کافه در قالب استوری در تاریخ 24 شهریور تولید شد بیش از 180 هزار بار دیده و بیش از 610 هزار تعامل به همراه داشت.

شایان ذکر است یک هفته بعد از تاریخ تیک اور، ویدئویی برای توضیح فرایند اجرای این طرح در پیج اینستاگرام کاله پخش شد.