به گزارش اهرامروز، پیام تشکر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر به شرح زیر است؛

سلام بر شهدای عزیزی که بر خاک افتادند تا امروز در مقابل دشمن بر خاک نیفتیم و سر خم نکنیم؛ درود بر شهدای بزرگواری که چون شمع سوختند تا راه را برای امروزِ امتِ اسلام و جامعه بشری روشن کنند.

سلام و درود بر روح پر فتوح بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و نائب بر حقش حضرت امام خامنه ­ای (مدظلله العالی) و ارواح پاک و طیبه تمامی شهدای والامقام.

مردم فهیم و قدرشناس شهرستان اهـر بار دیگر افتخار آفریدند و با حضور باشکوه و حماسی خود در مراسم تشییع و خاکسپاری جانباز شهید حاج محمدحسن فتح اله پور برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم  افزودند که شایسته تقدیر است.

بدینوسیله بر حسب وظیفه از آحاد مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان اهر، خانواده­های معزز شهدا و ایثارگران، امام جمعه محبوب و فرماندار محترم شهرستان اهر، روحانیت معزز، مدیر کل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آ.شرقی، فرماندهی و پرسنل محترم سپاه عاشورا، فرماندهی و کارکنان محترم سپاه ناحیه اهر، فرماندهی و پرسنل محترم نیروی انتظامی شهرستان اهر، اداره اطلاعات، دادگستری، شهرداری، تبلیغات اسلامی، مسئولین و کارکنان سایر دستگاه­های اجرائی، بسیجیان، اصناف و بازاریان، فرهنگیان، دانشجویان، دانش ­آموزان و اصحاب رسانه که در مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید گرانقدر حضوری پرشور داشتند تقدیر و تشکر می نمایم.

دست مریزاد بر همت و عزم والایتان که در لحظات حساس با حضور گسترده و انقلابی خود پشتیبانی­تان را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام می نمائید.

حضور سبز  شما  تجدید  میثاقی بود با آرمانهای والای حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر این مرز  و بوم و تجدید بیعتی شد با مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)

احمد ابراهیمی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر