به گزارش اهرامرور، احمد محرم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: اگر برای کنترل بیماری در ایام تعطیلات عید و کاهش سفرهای نوروزی برنامه داشتیم به این روز نمی‌افتادیم؛ تصمیم‌گیری اصولی با یکدندگی و لجبازی اتفاق نمی‌افتد!

وی یادآور شد: وزیر بهداشت با هزار خواهش و تمنا از مردم می‌خواهد از سفرهای بی‌مورد خودداری کرده و حتی مردم را به حضرت ابوالفضل (ع) قسم می‌دهد که پروتکل‌های بهداشتی را به.طور کامل رعایت کنند و در مقابل آقای رئیس‌جمهور می‌گوید، عیبی ندارد هرجا خواستید بروید ولی رعایت کنید!!

محرم‌زاده تصریح کرد: با این رفتارهای ضد و نقیض نمی‌شود جلوی شیوع کرونا را گرفت و همین سوءمدیریت و بی‌برنامگی دولتمردان باعث شد، گرفتار موج چهارم کرونا شویم.

نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: حالا شاهد هستیم گنجایش بیمارستان اهر کاملا تکمیل شده و امکان پذیرش بیماران جدید وجود ندارد؛ این اتفاقات و وضعیت پیش آمده واقعا جای تاسف دارد.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: در هر صورت باید موازین بهداشتی رعایت و رفت و آمدها در مراکز عمومی کنترل شود؛ ظاهرا قرار است ۱۰ روزی برای گروه‌های شغلی مختلف اعمال تعطیلی صورت گیرد که امیدواریم موثر بیفتد و میزان شیوع کاهش یابد.

محرم‌زاده عدم نظارت بر بازار و توزیع نامناسب کالاهای معشیتی که منجر به ایجاد صف‌های طویل می‌شود را نیز  از دیگر عوامل شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور عنوان کرد.

نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی همچنین تاکید کرد: به زور اسلحه نمی‌توان مردم را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی واداشت؛ خود مردم هم باید شرایط را درک کرده و مراقبت‌های لازم را انجام دهند.