به گزارش خبرنگار اهرامروز، احمد محرم‌زاده در دیدار با شهردار اهر با قدردانی از ایده‌ها و برنامه‌های شهرداری و تداوم اتحاد و همدلی بین اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اهر اظهار داشت: قدمت شهر اهر به چندین سال یا چند قرن بازنمی‌گردد، اهر شهری تاریخی و با قدمت است و این شهر برای پشت سر گذاشتن ناملایمتی‌ها و بی‌توجهی‌ها به وجود مدیران کاربلد و دارای برنامه نیازمند است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که اعتماد مردم نسبت به شهرداری اهر نسبت به گذشته از بین رفته، گفت: آقای شهردار؛ اعتماد مردم به شهرداری اهر باید ترمیم شود و تداوم بی‌اعتمادی شهروندان اهری به نفع شهر نیست. از طرفی به جناح‌بازی و تیم‌بندی داخل مجموعه شهرداری اهر خاتمه دهید و تلاش کنید تا تمامی نیروهای شهرداری حول محور مدیریت واحد در خدمت شهر و شهروندان باشند.

وی تأکید کرد: شهرستان اهر با مسئولان شناخته نمی‌شود، بلکه تاریخ، هویت و پیشینه فرهنگی و مفاخرش شناخته می‌شود البته شرایط به گونه‌ای شده که ناکارآمدی و سوءمدیریت برخی مدیران باعث شده تا اهر دچار عقب‌ماندگی‌هایی شود.

محرم‌زاده در پایان اظهار داشت: برای تقویت زیرساخت‌ها و ماشین‌آلات شهرداری اهر در جهت خدمات‌رسانی به شهروندان اهری از هیچ تلاش و پیگیری دریغ نمی‌کنیم.