به گزارش خبرنگار اهرامروز، سیفعلی قرطاسی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اهر، اظهار داشت: کسانی که دست به تخریب و تضعیف شورا می‌زنند قطعاً نتیجه‌ای معکوس خواهند گرفت و عملکردهای مطلوب اعضای شورای شهر اهر نتیجه اعتماد مردم بوده و از طرفی اختلاف‌نظرها امری عادی و طبیعی است.

عضو شورای اسلامی شهر اهر با اشاره به این‌که حاضریم تا واقعیت‌ها را برای مردم تشریح کنیم و همین مردم در مورد اعضای شورا قضاوت خواهند کرد، افزود: در طول بیش از ۳ سال از آغاز به کار دوره چهارم شورای اسلامی شهر پروژه‌های عمرانی متعددی در سطح شهر اهر عملیاتی شده و امروز که ادعا می‌کنیم عملکرد خوبی داریم شعار نیست بلکه واقعیت است.

وی بابیان اینکه افزایش بودجه ۹ میلیاردی به ۴۵ میلیارد تومان مستلزم عزم جدی بود که اعضای شورای شهر اهر آن را دارا بودند و تحقق دادند، گفت: علی‌رغم تورم و رکود در کشور و تحریم‌های دشمنان و حمایت‌های مالی دولتی از شهرداری‌ها با وجود مشکلات اقتصادی به کمترین رقم رسیده که ما توانستیم شهر اهر را اداره کنیم.

قرطاسی با تأکید بر اینکه برنامه‌ها، پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌هایی که در شهر اهر انجام شده شهر اهر را متحول می‌کند، اظهار کرد: با وجود اینکه اکنون فصل زمستان بوده و هیچ پروژه‌ای انجام نمی‌شود اما برای ساماندهی پایانه مسافربری شهرستان اهر اقدام کرده‌ایم.

عضو شورای اسلامی شهر اهر اضافه کرد: تمامی اعضای شورای شهر اهر با اخراج و بیکار شدن ۹۶ نفر از پرسنل شهرداری اهر به‌شدت مخالف هستیم، مخالفت ما از این ماجرا به این‌گونه است که نباید این اتفاق بیفتد و اگر اتفاق افتاده بایستی به‌درستی مدیریت شود.

انتهای پیام/