به گزارش اهرامروز، محمودی، فرماندار شهرستان اهر در مراسم معارفه رئیس شعبه اهر، بابیان اینکه تأمین اجتماعی سازمانی گسترده است که بالغ‌بر ٨٠ درصد مردم شهرستان تحت پوشش آن قرار داشته و یا از خدمات آن بهره‌مند هستند، اقدامات تأمین اجتماعی در جهت تسهیل و روان‌سازی امور مخاطبین طی سال‌های اخیر را بسیار حائز اهمیت دانسته و اذعان داشت، تکریم ارباب‌رجوع در همه ابعاد آن ازجمله خدمت‌رسانی، رعایت قوانین و مقررات و احترام به مخاطب، بایستی در سازمان‌ها وادارات نهادینه شود.

فرماندار شهرستان اهر بابیان اینکه رضایتمندی مردم از خدمات سازمان‌ها و نهادهای دولتی، موجبات اعتماد عمومی به‌نظام و دولت را فراهم می‌آورد، بر اجرای قوانین و مقررات به نفع مردم تأکید داشته و تصریح کرد رویکرد سازمان تأمین اجتماعی طی سال‌های اخیر بسیار متفاوت بوده و به معنای واقعی، تأمین اجتماعی را محقق نموده است.

محمودی، با اشاره به لزوم ساماندهی مشاغل خانگی و تعمیم پوشش بیمه‌ای به اقشار مختلف جامعه از جانب سازمان تأمین اجتماعی، توسعه خدمات غیرحضوری و الکترونیک در راستای افزایش سطوح دسترسی مخاطبین به خدمات در سازمان تأمین اجتماعی را بسیار مطلوب ارزیابی نمود.

جعفر سمساری، مدیرکل تأمین اجتماعی استان نیز ضمن قدردانی از تعامل مطلوب و سازنده مقامات شهرستانی با اداره تأمین اجتماعی اهر، تکریم ارباب‌رجوع را از اولویت‌های مهم سازمان دانسته و خاطرنشان کرد، گره‌گشایی از مشکلات بازنشستگان و بیمه‌شدگان بایستی در امور جاری همکاران، سرلوحه امور قرار گیرد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان با اشاره به توسعه خدمات اینترنتی سازمان طی سال‌های اخیر، ارتقای دقت در امور و کیفیت خدمات را ازجمله دستاوردهای سازمان طی سال‌های اخیر دانست که توانسته است رضایت مخاطبین و همدلی و همراهی آنان با سازمان را فراهم آورد.

سمساری، با معرفی ولی فتحی، به‌عنوان ریاست جدید شعبه اهر، از تلاش‌ها و زحمات داود ایزدخواه، ریاست اسبق شعبه اهر که به‌افتخار بازنشستگی نائل‌آمده است، قدردانی نموده و اذعان داشت وحدت و یکدلی همکاران در همه امور، تعالی هر چه بیشتر را به دنبال خواهد داشت.