به گزارش خبرنگار اهرامروز، رسول خدابخش در آیین تودیع و معارفه‌ی شهردار اهر بابیان این‌که شهرداری اهر به عنوان ویترین شهر محسوب می‌شود، اظهار داشت: نیروهای شهرداری اهر بایستی برای هم‌افزایی بیشتر و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان، با اتحاد و همدلی با شهردار همکاری کنند، چراکه شهر را باید با نیروهای انسانی موجود مدیریت کرد.

فرماندار اهر بر لزوم همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی با شهردار اهر تأکید کرد و گفت: هیچ کسی از جزیره‌ای عمل کردن به نتیجه‌ای نرسیده است و حتماً باید نگاه سیستمی داشته و با کار تیمی آشنا بوده باشیم، همچنین باید با مسئولان غیر از شهرستانی نیز ارتباط تنگاتنگی داشته باشیم.

وی با ذکر این‌که شهردار اهر باید شهردار تمامی مناطق باشد تا مناطق از نگاه عدالت خارج نشود، گفت: کارکنان شهرداری اهر بایستی برای مردم به عنوان مشاور عمل کنند، چراکه اگر شهروندی خواسته‌ی غیرقانونی هم داشته باشد نباید موجب نارضایتی شوند بلکه با مشاوره‌ی منطقی می‌توان ارباب‌رجوع را اقناع کرد.

خدابخش بر ضرورت ساماندهی ورودی‌های شهر، آرامستان‌ها و زباله‌گاه اهر تأکید کرد و یادآور شد: ضایعات‌فروشان ورودی شهر اهر بایستی ساماندهی شوند از طرفی هم با حذف آن‌ها موافق نیستیم.

فرماندار اهر با اشاره به این‌که امکان پارک خودرو در خیابان‌های هسته‌ی مرکزی شهر اهر در زمان‌هایی همچون عصرها وجود ندارد، گفت: ایجاد پارکبان در خیابان‌های شهر اهر هم برای درآمد شهرداری اهر و هم سر و سامان دادن به وضعیت نامطلوب ضرورت دارد که امیدواریم شهردار جدید اهر به این موضوع عنایت داشته باشند.

وی خطاب به مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی افزود: حدود ۳۳ درصد جمعیت شهری اهر در سکونتگاه‌های غیررسمی ساکن هستند، ما با همکاری اداره راه و شهرسازی طرحی برای ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی ارائه کردیم تا منطقه‌ای تعیین شود و در آن منطقه ساخت‌وسازها به صورت اصولی انجام گیرد.