به گزارش خبرنگار اهرامروز، علی شوره‌کندی در همایش اقتصادی توسعه منطقه ارسباران که در شهرستان اهر برگزار شد، با اشاره به اینکه شرکت غیردولتی عمران و توسعه منطقه ارسباران در اهر تشکیل می‌شود اظهار داشت: این شرکت با سرمایه خرد و کلان مردم تشکیل می‌یابد و هیچ ارتباطی با دولت ندارد در واقع وابستگی در این شرکت خصوصی با ادارات دولتی نخواهیم داشت

رئیس اتحادیه طلا و جواهر شهرستان اهر افزود: هیئت‌مدیره شرکت عمران و توسعه ارسباران به‌نوعی از طریق مردم انتخاب و اداره می‌شود و از طرفی برای حصول نتیجه مطلوب از راهنمایی‌های نماینده مردم اهر و هریس در مجلس و فرماندار اهر بهره‌مند می‌شویم.

وی بابیان اینکه شرکت غیردولتی عمران و توسعه منطقه ارسباران در جهت سرمایه‌گذاری در حوزه‌های عمرانی، آبادانی، صنعتی، کشاورزی، فرهنگی، بهداشتی و غیره با محوریت بهره‌مندی از مزیت‌های اقتصادی شهرستان اهر تشکیل می‌شود، گفت: هدف از تشکیل این شرکت جذب سرمایه‌های کوچک و بزرگ اهری‌های ساکن در مرکز استان و تهران برای اشتغال‌زایی است.

شوره‌کندی اضافه کرد: شرکت غیردولتی عمران و توسعه منطقه ارسباران بر خلاف شرکت تعاونی توسعه‌ای که قبلاً وجود داشت و موفق نبودند و علت موفق نبودن آن‌ها مدیریت به دست دولت بود از طرفی هم اعضای هیئت‌مدیره از رؤسای ادارات بودند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر شهرستان اهر یادآور شد: اعضای شرکت غیردولتی عمران و توسعه منطقه ارسباران عموماً از مردم هستند و سعی کرده‌ایم تا هیئت‌مدیره از خود اعضای شرکت باشند و در واقع هیئت‌مدیره را کسانی تشکیل خواهند داد که مورد اعتماد مردم باشند.

وی در پایان‌بر لزوم حمایت از شرکت غیردولتی عمران و توسعه منطقه ارسباران تأکید و خاطرنشان کرد: آرزومندم و امیدواریم این شرکت در رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در شهرستان اهر و منطقه مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام/