به گزارش خبرنگار اهرامروز، قادر رمضان پور در آیین کلنگ زنی مدرسه خیرساز یک کلاسه روستای مزرعه مزارع شهرستان اهر، اظهار داشت: روستای مزرعه مزارع از توابع بخش مرکزی شهرستان اهر با همت خیّر بزرگوار صارمی دارای مدرسه یک کلاسه می‌شود.

وی افزود: معرف این خیر مدرسه‌ساز آقای عباسی معروفان بوده‌اند که متأسفانه هر دو این بزرگواران به دلیل مشغله کاری نتوانستند در مراسم کلنگ زنی حضور یابند.

مدیر آموزش و پرورش اهر بابیان اینکه پیمانکار پروژه مدرسه یک کلاسه روستای مزرعه مزارع توسط خیر انتخاب می‌شود، گفت: طبق پیگیری‌های انجام‌یافته قرار است به‌زودی عملیات اجرایی ساخت این مدرسه شروع شود و امیدواریم در کمترین زمان ممکن شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این مدرسه خیرساز باشیم.

زاهد محمودی، فرماندار شهرستان اهر در این آیین با اشاره به اینکه مدرسه محل تولد فکرهای خلاقانه و محل تربیت نخبگان کشور است، اظهار داشت: اکثر نخبگان و دانشمندان این مرز و بوم از روستاها برآمده‌اند.

وی افزود: امروز که شاهد کلنگ زنی مدرسه یک کلاسه خیرساز هم‌زمان با دهه ولایت و هفته دولت هستیم انشاالله این مدرسه محل تربیت نخبگان و محل تولد فکر بوده باشد.

فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: پرونده دانش آموزان روستایی را اگر در کنکور سراسری بررسی کنیم می‌بینیم دانش آموزان روستایی با کمترین امکانات اما با داشتن هوش سرشار توانسته‌اند رتبه‌های برتر کنکور و رتبه‌های دو و سه‌رقمی را کسب کنند.

گفتنی است، مدرسه تک کلاسه خیرساز روستای مزرعه مزارع شهرستان اهر هم‌زمان با هفته دولت کلنگ زنی شد.

انتهای پیام/