حجت‌الاسلام یوسف خیری در حاشیه تجمع دانشجویان معترض به اظهارات ضد ایرانی رئیس‌جمهور آمریکا، در محوطه این دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اهرامروز، اظهار کرد: دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعم از اساتید، اعضای هیئت‌علمی، کارمندان و دانشجویان در تجمعی اعتراضی اظهارات ضد ایرانی ترامپ رئیس‌جمهور را محکوم کردند.

وی با بیان اینکه ترامپ در اقدامی سخیف و وقیحانه سپاه پاسداران و ملت ایران را تروریست معرفی کرد گفت: ما امروز جمع شدیم تا بگوئیم که برخلاف یاوه گویی های رئیس‌جمهور آمریکا، ملت ما مردمی آگاه، هوشیار، متمدن و انقلابی است که با تاریخی غنی هرگز مقابل استکبار و زورگویان تسلیم نشده و همچنان با قدرت و صلابت به راه خود تا پیروزی نهایی ادامه خواهد داد.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز با ذکر اینکه همه ما سپاهی هستیم عنوان کرد: سپاه پاسداران یعنی پاسداری از دین، انقلاب، اسلام و ارزشهای آن است و در این معنی همه ما و تمامی ملت ایران پاسداریم  و به آن افتخار می کنیم.

خیری بابیان اینکه اظهارات اخیر ترامپ نشان از بیزاری وی از زبان دیپلماسی است، اظهار کرد: اظهارات ضد ایرانی به معنی این بود که او از زبان دیپلماسی خوشش نمی‌آید که با فحاشی سخن می‌گوید.

وی ادامه داد: واکنش رئیس‌جمهور کشورمان به اظهارات ضد ایرانی و کذب ترامپ بسیار دقیق و عاقلانه بود و این اظهارات در حالی انجام شد که انسجام و وحدت تمامی اقشار مردم و جناح‌های سیاسی اصول‌گرا و اصلاح‌طلب در محکومیت سخنان رئیس‌جمهور آمریکا مثال‌زدنی بود.