به گزارش اهرامروز، محمودی در ویژه‌برنامه زنگ انقلاب که در مدرسه نمونه دولتی توحید برگزار شد، ضمن تبریک دهه مبارک فجر، گفت:  وظیفه جوانان به‌خصوص دانش آموزان و دانشجویان در قبال انقلاب اسلامی این است که از آرمان‌های نظام و رهبری حفظ و حراست کنند.

وی همچنین ضمن اعلام اینکه با همراهی مردم و خون شهیدان در زمان انقلاب، این آرامش به‌دست ما رسیده است، افزود: مسئولان نظام و دولت بایستی تمام تلاش و کوشش خود را برای انتقال آثار، اهداف و ایده‌های انقلاب به جوانان و نوجوانان عصر جدید به‌کار بگیرند.

فرماندار اهر با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بر ۴ اصل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی متکی است، گفت: جمهوری اسلامی ایران متکی به آرای مردم می‌باشد و انقلاب و نظام نیز بر مبنای اسلام پایه‌گذاری شده است که بزرگ‌ترین ویژگی انقلاب به شمار می‌رود.

زاهد محمودی در پایان ضمن دعوت از دانش آموزان و آحاد مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: یکی از بزرگ‌ترین روزهای ملی و تاریخی انقلاب اسلامی و یکی از عید بزرگ ایرانی‌ها، ۲۲ بهمن است که مطمعنا با حضور گسترده شهروندان و مسئولان در راهپیمایی امسال، پاسخ دندان‌شکن به دشمنان خواهیم داد.

انتهای پیام/