به گزارش خبرنگار اهرامروز، مهندس اکبر فتحی در جلسه شورای هماهنگی که در محل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اهر برگزار شده بود، بابیان اینکه امروز کاهش هزینه‌ها و اقتصادی کردن تولید، رسالت مهم سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی است افزود: طرح مشکلات به‌صورت بخشی، زیاد برازنده نیست باید به فکر چاره و درمان مسائل مردم بود.

وی گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان و ادارات تابعه همه تار و پود یک واحد بنام کشاورزی هستند لذا هم‌افزایی و هماهنگی بایستی بیش از پیش باشد.

مهندس فتحی با تاکید بر این که صندوق توسعه ملی برای مسائل کشاورزی و تأمین سرمایه‌گذاری و سرمایه در گردش فرصت بزرگی است، اظهار کرد: برای صنایع تبدیلی و تکمیلی در بخش کشاورزی از اعتبارات صندوق توسعه ملی بهره‌برداری شود در این زمینه هیچ محدودیت اعتباری وجود ندارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: سیستم مدیریتی در سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی در شهرستان‌ها امروز رسالت بزرگی بر عهده‌دارند و آن مهم، اقتصادی کردن تولید است.

وی در بخش پایانی سخنان خود تصریح نمود: هنوز هم استان ظرفیت بزرگی برای اجرای سیستم‌های نوین آبیاری دارد، ۲۰۰ هزار هکتار مزرعه آبی (شیوه سنتی) فضای مناسبی برای کار کردن و مصرف بهینه آب کشاورزی دارد.

انتهای پیام/