به گزارش خبرنگار اهرامروز، مدد سمندری در گردهمایی رابطین (یادآوردن) امربه‌معروف و نهی از منکر ادارات شهرستان اهر با اشاره به طبق قانون دستگاه اجرایی امربه‌معروف و نهی از منکر در شهرستان‌ها فرمانداری‌ها هستند، اظهار کرد: شوراهای امربه‌معروف و نهی از منکر در اداراتی که بیش از ۵۰ نفر کارمند دارند تشکیل یافته است.

معاون فرماندار اهر ادامه داد: بر اساس وظایفی که برای ما تعریف‌شده گزارش عملکرد ادارات در زمینه امربه‌معروف و نهی از منکر را دریافت و به دبیرخانه ستاد احیا که متولی ان سپاه ناحیه اهر است ارسال می‌کنیم.

وی بابیان اینکه دهه اول ماه محرم به‌عنوان دهه امربه‌معروف و نهی از منکر نام‌گذاری شده است، گفت: وظیفه ما در ادارات و یا سازمان‌هایی که در آن شاغلیم امربه‌معروف و ناهی از منکر است.

سمندری در ادامه با تأکید بر اینکه شهدای دوران دفاع مقدس از جان خود گذشتند تا ما امروز در آرامش و امنیت زندگی کنیم، بیان داشت: جنگ تحمیلی تنها جنگ عراق و ایران نبود بلکه ایرانی‌ها در دوران دفاع مقدس با ۴۰ کشور پشتیبان رژیم بعثی عراق بدون هیچ تجهیزات نظامی و سلاح می جنگدیدند.

معاون فرماندار اهر اضافه کرد: از اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس با رشادت و شجاعت و ازخودگذشتگی اجازه ندادند حتی وجبی از خاک کشور به دست دشمن بیفتد و امنیتی که امروز داریم از دستاوردهای فداکاری شهدا و رزمندان آن دوران است به آنها افتخار کرده و به خود می بالیم.

وی با اشاره به اینکه هیچ یک از کشورها علی الخصوص استکبار جهانی حق ندارد به ایران اسلامی چپ نگاه کرده و یا چشم طمع داشته باشد، گفت: اکنون در شرایطی هستیم که دشمنان نظام همچون آمریکا به نحوی قصد تهدید، تحریم و تحریک دارد و آن وقتی می توانیم در برابر آنها بایستیم که با تمام وجود از منویات مقام معظم رهبری اطاعت کرده و راه شهدا را ادامه دهیم چراکه تاکنون دشمنان با تجربه دلاور مردی های دوران دفاع مقدس جرات نزدیک شده به کشور را ندارند.