به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در آیین معارفه و تکریم فرمانده جدید و سابق نیروی انتظامی شهرستان اهر که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی برگزار شد با تسلیت فرارسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: سرهنگ منفرد توانست در کنار همکاران‌شان در مقوله تامین امنیت که یکی از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی است به خوبی عمل کند و تعاملی که با سایر مسئولان داشت می‌دانیم برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اهداف نظام تلاش کردند.

وی با قدردانی از تلاش‌های سه ساله سرهنگ منفرد فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان اهر افزود: همچنین انتصاب سرهنگ آقاپور را به فرماندهی انتظامی شهرستان اهر تبریک می‌گوییم و قول می‌دهیم تمامی مسئولان و بنده هم در کنار آنها با فرمانده جدید نیروی انتظامی اهر همکاری و تعامل در عین حال وحدت و اتحاد داشته باشیم.

امام جمعه اهر بر لزوم حفظ وحدت و انسجام در بین مردم و مسئولان در راستای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد و گفت: زمانی می‌توانیم در پیشبرد اهداف موفق شویم که اتحاد و انسجام داشته باشیم و این مهم اصلی‌ترین مولفه در کسب موفقیت است.

حاجی‌زاده در پایان انتصاب سرهنگ یونس منفرد به فرماندهی پلیس راهور آذربایجان شرقی و سرهنگ آقاپور به فرماندهی انتظامی شهرستان اهر را تبریک گفت.