به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله حاجی‌زاده ظهر امروز در نشست صمیمی با دانش‌آموزان اهری، مدیر و معاونین آموزش و پرورش و فرماندهان بسیج دانش‌آموزی که به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در بیت امام جمعه اهر برگزار شد اظهار کرد: عظمت در روح و تفکر انسان است، به سن او ربطی ندارد که شهید فهمیده و شهید حججی نمونه‌ای از آن است و توانست موج بزرگی را در دنیا ایجاد کند.

وی افزود: هفته بسیج دانش‌آموزی روزهای مبارک و با عظمتی است که دانش‌آموزان عزیز باید در این ایام، با بررسی خصوصیات و روحیات شهید فهمیده، راه این شهید بزرگوار را که برگرفته از ائمه معصومین و دین اسلام است، در زندگی خود جاری کنند.

حاجی‌زاده دانش‌آموز انقلابی و مدرسه انقلابی را از خواسته‌های مهم مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبرى روحیه انقلابی گرى را در اکثر سخنرانی‌های خود مطرح می‌کنند و این ناشی از احساس نگرانى ایشان است.

امام جمعه اهر تأکید کرد: اگر مدیریت جهادى و روحیه انقلابی گرى را از نظام جمهوری اسلامی ایران حذف کنیم کشور به سمت مشکلات بزرگ اجتماعی و فرهنگی می‌رود لذا، تمام مردم کشور باید در هر زمینه و بخصوص در مدارس و حوزه‌های علمیه، روحیه انقلابی خود را حفظ نمایند.

وی با اشاره به اینکه در نظام اسلامى که ما در آن زندگی می‌کنیم، تکیه‌گاه ما خداوند متعال است و مؤمنان باید فقط از پروردگار متعال پیروی کنند، ابراز داشت: اگر روحیه انقلابی گرى خود را حفظ کنیم و اندک تمایلى به غرب در جامعه ما پیدا نشود مطمئن می‌شویم که جامعه ما در راه خدا اداره می‌شود.

حاجی‌زاده در رابطه با راه‌پیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: دانش‌آموزان و مردم کشور در مقابله با یاوه‌گویی‌های ترامپ با حضور گسترده و با شکوه خود در راهپیمایی ۱۳ آبان، همچون سال‌های قبل، مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و نظام خواهند زد.

امام جمعه اهر با بیان اینکه دانش‌آموزان باید دقت کنند که فریب‌ دشمن که اسلام‌های انحرافی را ایجاد کردند نخوریم و فقط ببینیم مقام معظم رهبرى ما را به اطاعت از چه دینی راهبرى می‌کند، اضافه کرد: معلمین با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبرى در اداره کلاس‌ها و مدارس، مطمئناً قدم بزرگی در این زمینه برمی‌دارند.

وی تصریح کرد: زمانى بود مردم جرئت صحبت کردن در مورد آمریکا و اسرائیل را در ایران نداشتند ولى به لطف خدا و انقلاب اسلامى، با شکستن فضاى ظالمانه اکنون کشور در آزادى کامل به سر می‌برد.

حاجی‌زاده در پایان با تأکید بر اینکه برخی‌ها از بسیج و انقلاب وحشت دارند، که به آن‌ها باید گفت بسیجی در هر زمینه مثل علم و انقلاب و سبک زندگى نسبت به سایرین سرآمد است ، خاطرنشان کرد: برجام موشکى در ایران اتفاق نخواهد افتاد و دشمنان بدانند، دیگر مانند برجام هسته‌ای، ایران هیچ اعتمادى به آمریکا نخواهد داشت.

انتهای پیام/