سجاد پذرفته بسکتبالیست اهری تیم ملی در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز، اظهار داشت: از تمامی دوستان، علاقه‌مندان ورزش، هم‌تیمی‌ها و اعضای هیئت بسکتبال اهر، مسئولین و اعضای خانواده که  در مراسم استقبال حضور یافتند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی درباره آغاز و نحوه علاقه‌مندی خود به ورزش بسکتبال گفت: تقریباً از سال ۸۶ بازی بسکتبال را از تیم نوجوانان هیئت بسکتبال شهرستان اهر آغاز کردم و پس از چند سال بازی در تیم‌های رده نوجوانان و جوانان تصمیم به ترقی کردن در این رشته گرفتم.

پذرفته ادامه داد: در سال ۹۲ پس از کسب نمرات لازم در تست تیم بسکتبال شهرداری تبریز به این تیم ملحق شدم و در همان سال توانستم پس از دعوت به اردوی تیم ملی جوانان ایران از میان ۷۰ بازیکن در لیست ۲۲ نفره قرارگرفته و در مسابقات جهانی صربستان شرکت کنم.

بسکتبالیست ملی‌پوش اهری به ادامه موفقیت‌های خود اشاره‌کرده و بیان داشت: در سال ۹۳ به همراه تیم بسکتبال شهرداری تبریز به سوپر لیگ باشگاه‌های کشور راه یافتیم و من در آن مسابقات توانستم در اولین حضورم در آن مسابقات به‌عنوان پدیده سوپر لیگ باشگاه‌های کشور انتخاب‌شده و در همان سال به تیم ملی ب بسکتبال ایران دعوت شدم.

وی افزود: در سال ۹۳ به تیم ملی الف بسکتبال ایران نیز دعوت شدم ولی به دلیل اینکه مربی ما خارجی بود و شناخت خوبی روی بازیکنان نداشت از این تیم خط ‌خورده و امسال با حضور آقای حاتمی به‌عنوان مربی تیم ملی الف بسکتبال ایران دوباره به ترکیب این تیم راه یافتم و به صلاحدید بزرگان با تیم ملی ب در مسابقات ویلیام جونز در کشور چین شرکت کردم.

پذرفته با ذکر اینکه وی دوباره به تیم ملی الف بسکتبال ایران دعوت‌شده است، گفت: اعضای خانواده و به‌ویژه برادرم محمدرضا نقش بسیار مهمی در موفقیت من در طول سال‌های ورزشی و راه یابیم به تیم‌های ملی داشته که داشتن چنین خانواده‌ای باعث افتخار من است.

بسکتبالیست ملی‌پوش اهری در مورد مسابقات بسکتبال ویلیام جونز در کشور چین، اظهار کرد: تیم ملی بسکتبال ایران به همراه ۹ تیم دیگر در این دوره از مسابقات حضور داشت که من در سه بازی و در بازی فینال در مقابل فیلیپین بهترین بازیکن زمین شدم.

پذرفته در پایان از تمامی هم‌تیمی‌ها، اعضای هیئت بسکتبال اهر، مسئولین و تمامی کسانی که وی را دررسیدن به این جایگاه یاری رسانده‌اند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/