به گزارش خبرنگار اهرامروز، فرگل صحاف صبح پنجشنبه در دیدار با فرماندار شهرستان اهر بابیان سازمان بهزیستی آذربایجان‌شرقی با تمامی اقشار ارتباط دارد، اظهار داشت: حمایت فرماندار اهر از جامعه معلولان و اقدامات اداره بهزیستی شهرستان اهر برایمان مایه افتخار است و این‌که شهرستان اهر دارای نیروهای مطالبه‌گر بوده و با سایر شهرستان‌ها تفاوت‌های بسیاری دارد، بسیار خرسندم.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی افزود: سال گذشته که سالی سخت بود را به حول قوه الهی پشت سر گذاشتیم، کمبود اعتبارات و ابتلای سالمندان در مراکز نگهداری استان باعث شد تا سختی‌های زیادی را تجربه کنیم این در حالی است که ابتلاء تعدادی از سالمندان و گاهاً فوت سالمندان بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا را سیاسی می‌کردند.

وی با ذکر این‌که گرانی‌های اجناس و تجهیزات مورد نیاز جامعه معلولین و سالمندان و کمبود اعتبارات؛ محدودیت‌های زیادی را در تأمین نیازهای اقشار تحت پوشش به وجود آورد، گفت: خوشبختانه مشارکت خیرین در تأمین نیازهای معلولان و سالمندان تحت پوشش بهزیستی در شهرستان اهر بالاست و این نشان‌گر فرهنگ غنی مردم اهر در کمک به هم‌نوعان‌شان است.

صحاف از واکسیناسیون گروه‌های تحت پوشش بهزیستی آذربایجان‌شرقی در برابر ویروس کرونا خبر داد و گفت: در مرحله نخست واکسن کرونا به سالمندان در مراکز نگهداری آذربایجان‌شرقی تزریق می‌شود و بیماران روانی مضمن و ذهنی در اولویت‌های بعدی واکسیناسیون قرار دارند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی از انتخاب شهر اهر به عنوان پایلوت «شهر بدون مانع» خبر داد، گفت: یکی از شهرهای آذربایجان‌شرقی به عنوان پایلوت «شهر بدون مانع» انتخاب می‌شود و ما شهر اهر را پُرپتانسیل در این زمینه می‌بینیم و تمامی ادارات برای مناسب‌سازی محیط برای معلولان باید پای‌کار باشند.