به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت ا… جواد حاجی زاده در جریان بازدید محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی از پروژه بزرگ کارخانه تصفیه شکر و تولید قند شمال غرب کشور (ارسباران)، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در جریان زلزله ارسباران و سفر به این منطقه، ارسباران را به عنوان منطقه رشادت و شجاعت نامیدند که حاکی از غیرت و تدین مردم این منطقه است.

 وی افزود: مردمانی بسیار فهیم و ارزشمند در این منطقه رشد یافته و در نقاط مختلف کشور حضور دارند که مایه خیر و برکت است.

وی ادامه داد: امیدواریم در کنار وحدت سه قوه شاهد این باشیم که مدیران فعال، لایق و انقلابی با روحیه جهادی بتوانند مشکلات و کاستی‌های ارسباران را با ذخایر و معادن این منطقه جبران کنند.

حاجی زاده تاکید کرد: هرگاه که اراده کردیم قطعا به خواسته‌ها و اهداف خود رسیدیم بنابراین در مسائل اقتصادی، مهار تورم و رشد تولید نیز اگر اراده کنیم می‌توانیم با بهبود برسیم.

وی با بیان این‌که قدردان فعالیت‌های مسئولان خدوم هستیم ولی هنوز فاصله زیادی تا اهداف داریم، گفت: اکنون مسئله تورم و بیکاری جوانان در سطح کشور از جمله مشکلات اساسی است که اگر اراده شود، این مشکلات هم حل می‌شوند.

وی، لزوم بهبود وضعیت راه‌های مواصلاتی، برق صنعتی و احداث مصلی اهر را که پس از کلنگ زنی مغفول مانده است را از جمله مطالبات مردم شهرستان اهر عنوان کرد.

خبر: پرویز گلی زاده

 

انتهای پیام