سید محمد عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز با اشاره به اینکه روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اهر در هیئت اجرایی به اتمام رسیده است، اظهار داشت: طی روزهای گذشته بررسی صلاحیت داوطلبان شورای اسلامی شهر اهر به اتمام رسیده و نتیجه آن به هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان اهر ارسال شده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اهر افزود: بررسی صلاحیت داوطلبان تأیید صلاحیت شده داوطلبان شورای اسلامی شهر اهر از وظایف هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان اهر است و این هیئت به بررسی صلاحیت تأیید صلاحیت شدگان می‌پردازد.

عابدی با ذکر اینکه داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر اهر که در روند بررسی صلاحیت‌ها در هیئت اجرایی رد صلاحیت شده‌اند می‌توانند شکایت خود را به هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای آذربایجان شرقی اعلام کنند، گفت: با اعلام شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده، هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای آذربایجان شرقی صلاحیت آن‌ها را مجدداً بررسی می‌کند و همچنین داوطلبان شوراهای روستایی که رد صلاحیت شده‌اند می‌توانند شکایت خود را به شهرستان اعلام کنند.

وی تأکید کرد: متأسفانه برخی‌ها مطالبی در خصوص تعداد، نام و دلایل رد و تأیید صلاحیت شدگان انتخابات شورای اسلامی شهر اهر عنوان می‌کنند که کذب محض و صرفاً گمانه‌زنی است و تاکنون دلایل و اسامی رد یا تأیید صلاحیت شدگان در هیئت اجرایی اعلام نشده است.

فرماندار اهر تأکید: نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان شورای اسلامی شهر اهر در هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان اهر دوم اردیبهشت‌ماه مشخص می‌شود.

عابدی تصریح کرد: تاکنون رد و یا صلاحیت داوطلبان شورای اسلامی شهر اهر از سوی هیئت اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر اهر اعلام نشده و اطلاعات فقط به‌صورت محرمانه به هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان اعلام شده است.

انتهای پیام/