به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ پاسدار عبدالحسین ایمانی در دومین مجمع عالی بسیج شهرستان اهر در پاسخ به سؤالات بسیجیان، اظهار داشت: ایجاد محدودیت سنی برای استفاده از فضای مجازی در برخی از کشورها واقعیت دارد به‌طوری که رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مصاحبه‌ای اذعان کرده بود که به فرزندان خود اجازه استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای را نمی‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ابوبکر البغدادی و سران گروهک تروریستی داعش اعلام کرده بودند که حکومت عراق و شام تشکیل می‌دهد، گفت: اکنون به لطف پروردگار متعال و جان‌فشانی مدافعان حرم علی‌الخصوص سردار قاسم سلیمانی حکومت عراق و شام تروریست‌های داعش پیش از این تشکیل شود برچیده شده است.

فرمانده سپاه ناحیه اهر ادامه داد: تروریست‌های تکفیری و داعشی در گروه‌های مختلفی هستند که توسط استکبار جهانی حمایت می‌شوند البته هدف نهایی این گروهک‌ها ضربه زدن به دین اسلام است ولی اگر خصلت ایرانیان همانند سعودی‌ها بود و با فلسطین، لبنان و سایر مسائل جهان اسلام کاری نداشتیم یقیناً داعش شاید تشکیل نمی‌شد.

ایمانی بابیان اینکه مسلماً دشمنان با هر چیزی که به نفع جمهوری اسلامی ایران باشد با آن مخالفت می‌کند، گفت: وقتی‌که برخی مسائل این‌گونه محافل بیان می‌شود هدف این است که روشنگری کنیم و بسیجیان این مسائل مطروحه در خارج از مجموعه و در محافل مختلف طرح کنند.

وی خاطرنشان کرد: موردی را نمی‌توان یافت که دشمنان برای ملت ایران دلسوزی کنند بایستی خودمان به دلسوز خودمان باشیم این در حالی است که از دشمن هیچ‌گونه نفعی به ما نمی‌رسد.