به گزارش خبرنگار اهرامروز، علی اسحقی در جلسه کارگروه ارتقاء وضعیت اجتماعی بهداشتی محلات بازآفرینی اظهار داشت: یکی از معضلات جدی که می‌تواند فضای سبز شهری را با چالش مواجه کند، معضل کم‌آبی است در این راستا استفاده از روش‌های نوین و طرح‌های دانش‌بنیان برای نگهداری از فضای سبز با آب کمتر بایستی در اولویت‌های کاری شهرداری اهر قرار گیرد.

وی افزود: نگهداری از زیرساخت‌های شهری تنها وظیفه شهرداری نیست بلکه به‌عنوان شهروند وظیفه داریم در مقابل تخریب‌هایی که صورت می‌گیرد بی‌تفاوت نباشیم.

اسحقی ادامه داد: مهم‌ترین خواست و تلاش شهرداری و اعضای شورای شهر اهر این است تا زیرساخت‌های مناطق در حوزه‌های مختلف ایجاد یا تقویت شود چراکه در برخی حوزه‌ها، شهر اهر دچار عقب‌ماندگی شده و اصلاً قابل مقایسه با شهر نیست.

عضو شورای اسلامی شهر اهر گفت: از شهردار اهر به جهت پیگیری مسائل و توسعه زیرساخت‌های شهری تقدیر می‌کنم. این در حالی است که شهردار اهر در عرض یک‌سال توانست با تأمین قیر مورد نیاز برای محلات مناطق محروم آسفالت‌ریزی انجام دهد.

وی در پایان عنوان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر اهر در راستای پیگیری توسعه زیرساخت‌های شهری و تحقق مطالبات مردم از شهردار اهر حمایت و پشتیبانی می‌کنند

خبر: مهدی دایلاری