به گزادش اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در دیدار آزادگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان اهر با اشاره به اینکه امیدوارم شاهد روزی باشیم که حج ابراهیمی با نابودی سعودی‌ها راه همواری داشته باشد، اظهار داشت: چطور می‌شود سعودی‌ها با حمایت‌های آمریکا در یمن به صغیر و کبیر رحم نمی‌کنند و کودکان بی‌گناه را به شهادت می‌رسانند می‌توان خادمین حرمین خطاب کرد، این‌ها فقط اسم مسلمانی را یدک می‌کشند اما در حقیقت خوی وحشی‌گری دارند.

وی افزود: آزادگان سرافراز ایمان و اعتقاد قلبی دارند و دوران دفاع مقدس و اسارت در عمل ثابت کردند و با آن‌همه تحمل شکنجه بعثی‌ها، دوری از خانواده و در دیار غربت، منتهی از اعتقادات، شرف و عزت ایرانی را حفظ کردند.

امام جمعه اهر ادامه داد: ما تا به حال هر آنچه را که به دست آورده‌ایم با استقامت بوده، این در حالی است که اگر امروز با عزت و حفظ استقلال زندگی می‌کنیم نتیجه و دستاوردهای دوران دفاع مقدس بوده است.

حاجی‌زاده با ذکر اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی حتی قابل‌شمارش هم نیست اما دشمنان به‌گونه‌ای سیاه نمایی می‌کنند که انگار نظام جمهوری اسلامی هیچ دستاوردی برای مردم نداشته است، گفت: شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان برای تحقق استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی تلاش زیادی کشیده‌اند و برای اینکه دشمنان مردم از نظام و انقلاب جدا کنند می‌گویند انقلاب دستاوردی نداشته است.

وی تأکید کرد: امروز وظیفه‌داریم از نظر گفتاری، کرداری و عمل از نظام اسلامی جانانه دفاع کنیم همان‌طور که آزادگان و شهدا و جانبازان از این مرز و بوم دفاع کردند و خون‌ها دادند اما عده‌ای هم بودند زمان جنگ از کشور خارج‌شده و سرد و گرم دفاع مقدس را نچشیدند و وقتی‌که جنگ تمام شد سریع به کشور بازگشتند.

امام جمعه اهر با اشاره به طرح موضوع مذاکره مجدد با ایران از سوی سردمداران آمریکایی گفت: آیا کشوری سراغ داریم که با آمریکا متحد و هم‌پیمان باشد ولی آسیب‌ندیده باشد در حالی که هر جا آمریکایی‌ها پا گذاشتند غیر از این دست به جنایت و غارت بزنند تا منافعشان را تأمین کنند سود دیگری نداشتند و آمریکایی‌ها خواستند القاء کنند اگر با آن‌ها مذاکره نکنیم جنگ رخ می‌دهد اما مقام معظم رهبری این توطئه آن‌ها را نیز نقش بر آب کرد.

حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: برخی‌ها در داخل کشور سعی دارند بگویند مذاکره مجدد با آمریکایی‌ها به نفع کشور است اما دریغ از این‌که این‌ها جاده‌صاف‌کن دشمن هستند و به‌سادگی از جمهوری اسلامی ایران که حاصل خون هزاران هزار شهید است عبور می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه آمریکایی که به‌ظاهر از مشکلات اقتصادی ملت ایران سخن می‌گوید خودشان گرفتار باتلاق بدهکاری تریلیاردی شده‌اند، گفت: همه مسئولان از مشکلات اقتصادی مردم اطلاع دارند اما آن‌گونه هم نیست که دشمنان سیاه نمایی می‌کنند.