به گزارش خبرنگار اهرامروز، کمال امید در جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان اهر ضمن تشکر از مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان اهر به دلیل امضا تفاهم‌نامه فی‌مابین اظهار کرد: طبق اولین تفاهم‌نامه بین آموزش‌وپرورش و شهرداری اهر، قیر تعهد شده توسط آموزش‌وپرورش به شهرداری اهر تحویل داده‌شده ولی به دلیل اینکه اکنون فصل کاری و عمرانی مناسب نیست فعلاً آسفالت‌ریزی انجام نخواهد شد و طبق لیست مدارس این کار در زمان مناسب به انجام خواهد رسید.

وی بابیان اینکه آسفالت‌ریزی محوطه مدارس را نیز جزو تعهدات و دیون شهرداری می‌دانیم گفت: متأسفانه ظرف یک ماه قیمت قیر سه برابر شده و این امر به دلیل مشکلات مالی شهرداری آسفالت‌ریزی را برای ما مشکل کرده است.

سرپرست شهرداری اهر کمک به مدارس از دغدغه‌های شورای شهر و شهرداری اهر است عنوان داشت: در پروژه مهرماه نیز شهرداری اهر تمامی تلاش خود را برای آماده‌سازی مدارس و محیط شهری انجام داده و خود را در این زمینه ثابت کرد این فعالیت‌ها تا حد توان و بهتر از قبل ادامه خواهد یافت.

امید در مورد ساماندهی فضای سبز مدارس اهر نیز برای فصول بهار و تابستان قول مساعد داد و گفت: با همکاری مدیر فعال مدرسه، نیمکت و خط‌کشی محوطه مدرسه زینب کبری (ع) انجام‌شده، دیوار بیرونی آن نیز در صورت مساعد بودن هوا تکمیل‌شده و تحویل داده خواهد شد.

وی افزود: مجوز حفاری برای مدارس به‌منظور اتصال انشعابات برق و آب در اولین فرصت با همکاری شهرداری صادر می‌شوند تا امور مربوط در اولین فرصت انجام شوند.