احمد ابراهیمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر در گفتگو با پایگاه خبری اهرامروز  به تشریح برنامه‌های روز بزرگداشت شهدا پرداخت.

وی با گرامیداشت ۲۲ اسفند “روز بزرگداشت شهدا” و ادای احترام به مقام شامخ شهدا گلگون‌کفن انقلاب اسلامی ایران گفت: در رهنمودها و فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در تبیین مقام شهدا، همواره بزرگداشت و تجلیل از شهیدان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خاندان معظم شهدا به‌عنوان رسالت خطیر مورد تأکید بوده است.

ابراهیمی افزود: امروز حرکت روبه‌جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، پیشرفت‌ها و دستاوردها آن در عرصه‌های مختلف مرهون خون پاک و مطهر شهدای گران‌قدر است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر اظهار داشت: بزرگداشت مقام رفیع شهدا و تجلیل و تکریم از بازماندگان آن‌ها باعث سرافرازی کشور و پایداری انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های روز بزرگداشت شهدا پرداخت و اعلام داشت: دیدار والدین معظم شهدا با نماینده ولی‌فقیه در شهرستان و امام‌جمعه اهر، اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان، نشست تخصصی با موضوع ایثار و شهادت در مدارس و طرح پایش سلامت والدین معزز شهدا ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده به مناسبت گرامیداشت این روز بزرگ است.

ابراهیمی افزود: در کنار این برنامه‌ها، آئین عطرافشانی و گل‌باران مزار مطهر شهدا شهرستان اهر، تجلیل از کارکنان شاغل و بازنشسته بنیاد، برگزاری کلاس آموزش خانواده، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه در خصوص تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نقش خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در چهل سالگی انقلاب و کاشت نهال به نام و یاد شهدا از دیگر برنامه‌های مدنظر جهت پاسداشت روز بزرگداشت شهدا است.

انتهای پیام/