به گزارش اهرامروز، محمد وحدتی در آیین تودیع و معارفه استاندار آذربایجان شرقی که در تالار مجتمع پتروشیمی تبریز برگزار شد، با تقدیر از تلاش‌های خالصانه خدابخش در ۱۴ ماه از استانداری آذربایجان شرقی اظهار داشت: استاندار جدید فردی توانمند و دانشمند است که می‌تواند ضعف‌های امروز استان در امر توسعه با حضور پورمحمدی جبران شود.

وی با اشاره به اینکه پورمحمدی از تبریز است و شناخت بالایی از تبریز و استان دارد افزود: خدابخش نعمتی برای استان ما بود که قانون بازنشستگی او را از استان گرفت.

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی ادامه داد: در مدت حضور ۱۴ ماهه خدابخش در استان، وی از نزدیک حدود ۳۰۰ بار از روستاها، شهرها، مراکز صنعتی و… بازدیدهای مفید داشت و با ریسک‌پذیری برخی از مشکلات استان را حل کردند.

وی با انتقاد از اینکه علاقه داشتیم وزیر کشور در آیین تودیع و معارفه حضور یابد ولی نیامدند، خاطرنشان کرد: متأسفانه وزیر کشور علی‌رغم پیگیری از دولت، نسبت به آذربایجان شرقی کم‌لطفی کردند.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس ابراز داشت: باید رحمانی فضلی به استان می‌آمدند ولی تعداد زیادی از همکاران ما و نمایندگان استان در اعتراض به همین موضوع در جلسه معارفه حضور نیافتند و آن را تحریم کردند.

وحدتی بر حمایت تمام‌قد نمایندگان استان در مجلس تأکید کرد و گفت: در جلسه مجمع نمایندگان استان، دکتر پورمحمدی به‌عنوان گزینه پیشنهادی وزارت کشور، با اتفاق آرا تأیید کردیم و پشتیبان وی خواهیم بود.

انتهای پیام/