احمد نیک‌نفس در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز با اشاره به اینکه مهلت یک‌هفته‌ای ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه اهر به اتمام رسید، اظهار داشت: در آخرین روز مهلت یک‌هفته‌ای ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۱۳۶ نفر در حوزه اهر نام‌نویسی کردند.

دبیر ستاد انتخابات شهرستان اهر استقبال داوطلبان شهری و روستایی در حوزه انتخابیه اهر را بی‌نظیر خواند و افزود: خوشبختانه استقبال داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به حدی بود که از تمامی روستاها شاهد ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در انتخابات بودیم.

وی با ذکر اینکه در آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۱ نفر برای شورای اسلامی شهر اهر کاندیدا شدند، گفت: همچنین در روز هفتم ۱۱۵ نفر در انتخابات شوراهای روستایی بخش مرکزی شهرستان اهر ثبت‌نام کردند.

نیک‌نفس ادامه داد: درمجموع ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراها، شاهد افزایش تعداد کاندیداها نسبت به دوره قبل بودیم.

دبیر ستاد انتخابات شهرستان اهر با تأکید بر اینکه ۱۶ نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه اهر زن هستند، خاطرنشان کرد: تعداد کاندیداهایی که برای انتخابات دوره پنجم شورای اسلامی شهر اهر ثبت‌نام کرده‌اند ۱۶ برابر کرسی این شورا است.

وی با ذکر اینکه ۶۲۷ نفر در انتخابات شوراهای روستایی بخش مرکزی اهر ثبت‌نام کردند عنوان داشت: از میان داوطلبان ثبت‌نام کننده برای انتخابات شوراهای روستایی بخش مرکزی اهر، ۷ نفر زن و ۶۲۰ نفر دیگر مرد هستند.