به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در آیین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهر، اظهار کرد: در مدت اندکی در خدمت مردم شهرستان اهر هستم آن چیزی که بیشتر توجه بنده را جلب کرده تعامل دستگاه‌های اجرایی، قضایی و نظامی و امنیتی شهرستان اهر است و همین تعامل بین دستگاه‌ها موجب شده تا امنیت پایدار و مثال‌زدنی در این شهرستان حاکم باشد.

وی با اشاره به اینکه همدلی و تعامل بین مسئولین و ادارات باعث شده تا آسیب‌هایی که از گذشته وجود داشت اکنون منجر به کاهش شود، افزود: برای شهرستان اهر علی‌الخصوص دستگاه قضایی افتخار است که هم‌زمان ۴ مدیر پرورش داده تا امروز به‌عنوان مدیران دستگاه قضایی شهرستان‌های هم‌جوار معرفی شوند.

فرماندار اهر علت موفق‌تر عمل کردن دادستان سابق شهرستان اهر را مردمی بودن وی دانست، گفت: مقام معظم رهبری بارها تأکید کرده‌اند که مسئولین باید مردمی باشند و این امر را دادستان سابق اهر توانست به آن تحقق بخشد و در کنار آن به‌خوبی اقتدار و جایگاه دستگاه قضایی حفظ نمود.

محمودی بابیان اینکه دغدغه امروز مسئولین تولید و اشتغال جوانان است، ابراز داشت: بنده اکنون به‌وضوح می‌بینم که تعامل بین بخشی دستگاه‌ها بی‌نظیر و قوی است و در حال حاضر مسئله‌ای که نباید از آن غافل شد این است که همه باهم برای رفع مشکلات جوانان که عمدتاً اشتغال بوده تلاش کنیم.

انتهای پیام/