به گزارش اهرامروز به نقل از ایثار آذربایجان شرقی، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده امام‌جمعه شهرستان اهر در دیدار با تعدادی از جانبازان ۷۰ درصد شهرستان اهر اظهار داشت: ایثارگران و جانبازان سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند.

وی بابیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری کشورمان به روحیه جهادی، بصیرت و ولایتمداری جانبازان نیاز دارد تصریح کرد: قطعاً در این دوره حساس نیز، همین قشر ولایی از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام صیانت و پاسداری خواهد کرد.

امام‌جمعه اهر تأکید کرد: بدون شک تا زمانی که جوانان ایران اسلامی درس استقامت و ازخودگذشتگی را از جانبازان عزیز، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران فرامی‌گیرند، تمام نقشه‌ها و فتنه‌های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

گفتنی است، چهارشنبه ۲۱ فروردین‌ماه سال ۱۳۹۸ امام‌جمعه شهرستان اهر به‌اتفاق فرماندار و جمعی از مسئولین با جانبازان ۷۰ درصد حسن دهقان، قربان قنبر زاده و مروت پوراسمعیل دیدار و با آنان گفتگو کرد.

وی در این دیدارها با قدردانی از صبر و استقامت این عزیزان، پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به مناسبت ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز را به آنان ابلاغ کرد.

یادآوری می‌شود، در راستای اجرای طرح سپاس از علمداران حماسه، تعدادی از روسا ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان اهر در قالب ۷ اکیپ با ۳۰ تن از جانبازان و خانواده‌های معظمشان دیدار و از ایثارگری‌ها و فداکاری‌های آنان تجلیل کردند.

انتهای پیام/