به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در مراسم ویژه روز جوان در شهرستان اهر ضمن تبریک این روز و اعیاد شعبانیه اظهار کرد: جوانان در اقشار مختلف نخبگان، ورزشکاران و فعالآن‌همواره به‌عنوان بخش بزرگی از سرمایه‌های هر جامعه و کشوری به‌حساب می‌آیند.

وی بابیان اینکه نخبگانی که در حوزه‌های مختلف شکل یافته و به بلوغ می‌رسند اکثراً جوانان مستعد و تلاشگر هستند گفت: حوزه‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و هنری عرصه بروز استعدادها و فعالیت‌های جوانان عزیز است.

فرماندار شهرستان اهر با ذکر اینکه جوانان شهرستان اهر در بسیاری از عرصه‌های استانی، کشوری و حتی بین‌المللی خوش درخشیده‌اند عنوان کرد: نخبگان جوان شهرستان اهر در عرصه‌های مختلف به‌ویژه ورزش و هنر پیشرفت و موفقیت‌های درخشانی به دست آورده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

این مقام مسئول بابیان اینکه باید تلاش کنیم تا از نخبگان شهرستان در عرصه‌های مختلف صیانت کنیم ابراز داشت: حفظ و حراست از نخبگان و جوانان جامعه بر عهده ما مسئولین است.

محمودی با ذکر اینکه مهم‌ترین دغدغه جوانان امروز اشتغال است گفت: هر جوانی که وارد عرصه اجتماع می‌شود اگر بخواهد تشکیل خانواده وزندگی دهد مهم‌ترین الزام آن بحث اشتغال است که دولت نیز در این زمینه تمامی تلاش و کوشش خود را به کار بسته و در این سمت‌وسو و راستا حرکت می‌کند تا زمینه اشتغال را فراهم نماید.

فرماندار شهرستان اهر با اشاره اینکه دولت تدبیر و امید نیز درزمینهٔ بهبود فضای کسب‌وکار اهتمام ویژه‌ای دارد عنوان کرد: مجموعه دستگاه‌های اداری، دولتی و ارگان‌ها و نهادهای شهرستانی همگی درراه ایجاد و تسهیل اشتغال جوانان تمامی تلاش خود را به کار بسته‌اند تا فضای کسب‌وکار در شهرستان را توسعه دهند.

وی بابیان اینکه  بر اساس آمار و اطلاعات سازمان برنامه‌وبودجه زمینه اشتغال یک‌میلیون در کشور ایجاد شد ولی کافی نیست گفت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر بر مسائل اقتصادی و معیشتی و نام‌گذاری امسال با عنوان ” حمایت از کالای ایرانی”، همه باید برای بهبود فضای کار در جامعه تلاش کنیم.

محمودی با ذکر اینکه مصرف هر کالای ایرانی برابر با ایجاد اشتغال است عنوان داشت: باید با افزایش کیفیت کالاهای داخلی در راستای ارتقای کسب‌وکارهای موجود نیز تلاش کرد باید برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در راستای توانمندسازی و مهارت‌آموزی جوانان باشد تا بتواند دریکی از مشاغل وارد چرخه کار و فعالیت گردد.

فرماندار شهرستان اهر ضمن تبریک روز نهم اردیبهشت روز شوراها ابراز داشت: جا دارد این روز را به‌تمامی اعضای شوراهای اسلامی روستا، شهر شهرستان که در راستای حل مشکلات مردم قدم برمی‌دارند نیز تبریک عرض کنم.