به گزارش خبرنگار اهرامروز، دکتر نادر اسدی در نشست مشترک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با دانشگاهیان اهر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقدامات عملی در حوزه اقتصاد مقاومتی افزود: این دانشگاه با بهره گیری از توان علمی و پژوهشی تحقیقاتی خود کارنامه موفقی دراین حوزه داشته و با راه اندازی مرکز رشد و واحدهای فناور اقدامات موثری را دراین حوزه انجام داده است.
وی گفت: این دانشگاه با برنامه ریزی لازم در سال ۹۶ در حوزه های مختلف تلاش نموده و توانمندی سازی نیروی انسانی، حمایت از دانشجویان، اساتید و فارغ التحصیلان خلاق و مبتکر را در برنامه کاری خود قرار داده و راه اندازی  واحدهای  فناور و دانش بنیان با تولید تینر بی بو و تینر سبز در فاز اول نمونه ای از این فعالیت است.
این مقام مسئول افزود: این دانشگاه آمادگی دارد در حوزه های پژوهشی، تحقیقاتی، آموزشی و آموزش های ضمن خدمت با ادارات و نهادها همکاری نماید.
وی گفت: هم اکنون این دانشگاه با یکصد و ده آزمایشگاه و کارگاه بزرگترین مجموعه و امکانات و فضای لازم را دارد و آماده عقد قرار داد با ادارات و نهادها است.
دکتر نادر اسدی همچنین به ساخت یادمان برای شهدای گمنام نیز اشاره کرد و افزود  یادمان شهدای گمنام به عنوان اثر فاخر و ماندگار فرهنگی به ثبت رسیده است و هم اکنون به برکت این شهدا اکثر برنامه های فرهنگی معنوی در طول سال در جوار شهدای گمنام انجام می شود.