به گزارش اهرامروز به نقل از خبرنگار مهر، اسد بابایی با اعلام این خبر، اضافه کرد: علاقه‌مندان به حرفه خبرنگاری می‌توانند با ثبت‌نام در دوره کارآموزی خبرنویسی و عکاسی خبرگزاری مهر آذربایجان شرقی که به‌صورت کاملا رایگان برگزار خواهد شد، با این مهارت آشنا شوند.

وی همچنین اضافه کرد: در این دوره اصول خبرنویسی مبتدی، فنون مصاحبه، گزارش‌نویسی، مقاله‌نویسی، پوشش مراسم‌ها و سخنرانی‌ها در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و هنری، عکس و… آموزش داده می شود.

بابایی اعلام کرد: علاقه‌مندانی که پس از ثبت‌نام به صورت کامل در جلسات حضور داشته باشند، در صورت صلاحدید و داشتن مهارت‌های لازم می‌توانند با خبرگزاری مهر همکاری کنند.

سرپرست خبرگزاری مهر در آذربایجان شرقی درباره زمان برگزاری این دوره کارآموزی خبرنویسی و عکاسی، گفت: فرصت ثبت‌نام تا آخر بهمن‌ماه است و جلسات نیز در اسفند برگزار خواهند شد.

وی با بیان اینکه برای ثبت‌نام در این دوره محدودیت‌های سنی و تحصیلی در نظر گرفته نشده است، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند تا مدت اعلام شده با شماره تلفن همراه ۰۹۰۲۱۹۰۰۱۵۱ تماس حاصل کرده و یا با ارسال پیام در فضای مجازی به همین شماره، ضمن آگاهی از جزئیات دوره آموزشی خبرنویسی، آمادگی خود را برای حضور اعلام کنند.