به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در اولین مجمع خیرین سلامت شهرستان اهر ضمن تشکر از رئیس شبکه بهداشت و درمان و اعضای مجمع خیرین سلامت شهرستان اهر اظهار کرد: در آستانه ولادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی (ع) هستیم که این مراسم نیز به این مناسبت در این روز قرار گرفته ما باید با از این بزرگوار در جهت احسانات و انفاقات تأسی کنیم.

وی بابیان اینکه تمامی مردم ما با تأسی از امامان شیعه کارهای خیر و خداپسندانه انجام می‌دهند گفت: فرد خیر فقط به کسی که صاحب شرکت و کارخانه است اطلاق نمی‌شود بلکه فردی که از کمترین داشته‌های خود نیز در راه خدا و کمک به نیازمندان استفاده می‌کند نیز خیر و نیکوکار است.

امام جمعه شهرستان اهر با ذکر اینکه دین اسلام دین سلامتی و بهداشت است عنوان کرد: برخی مسائل به‌صورت نمونه مانند وضو، غسل و… در قالب تکلیف مطرح‌شده است که در سایر ادیان الهی به این اندازه به آن‌ها توجه نشده است.

حاجی‌زاده بابیان اینکه مسئله سلامت قابل‌توجه و دقت است و در عین حال دولت نیز توجه خاصی به مسائل بهداشتی و بیمارستان‌ها داشته است گفت: کارهای خوبی انجام‌شده ولی کافی نیست بسیاری از مسائل توسط مردم حل‌شده است چون دولت به‌ویژه در روزهای اخیر با مشکلات زیادی از سوی بیگانگان روبرو شده گرچه دشمنان این نظام و انقلاب، باوجود دیانت مردم و هدایت رهبر معظم انقلاب، هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی ضمن تشکر از خیرین شهرستان اهر که در تمامی زمینه‌ها به رفع مشکلات کمک کرده‌اند ابراز داشت: سومین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه یار که اخیراً در تهران برگزار شد و یا جشن گل‌ریزان زندانیان و خانواده‌های نیازمند که فردا برگزار می‌شود همه با حضور خیرین عزیز با نتایج بسیار خوبی همراه می‌شود که امیدواریم در زمینه سلامت نیز بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

امام جمعه شهرستان اهر با ذکر اینکه پزشکان و پرستاران غریز از نزدیک مشکلات بیماران نیازمند را از نزدیک مشاهده می‌کنند گفت: با وجود خدماتی درمانی و بیمه بسیاری از مشکلات حل‌شده ولی مسائلی مانند مشکلات بیماران دیالیزی که رفت  آمد آن‌ها نیز هزینه فراوانی دارد و بسیاری مسائل دیگر وجود چنین مجامعی را بیش از پیش ضروری‌تر می‌سازد.

انتهای پیام/