به گزارش اهرامروز به نقل از ایثار شرقی از اهر، محمودی فرماندار شهرستان اهر در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت گرامیداشت هفته دولت گفت: عزت و اقتدار کشورمان در جهان نشأت گرفته از مجاهدت‌ها و رشادت‌های شهدا و ایثارگران و صبر و بردباری خانواده‌های سرافراز آنان است.

وی دیدار با والدین معظم شهدا را مایه عزت و سربلندی خواند و تأکید کرد: تکریم و دلجوئی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و رفع مسائل و مشکلات این قشر معظم بک تکلیف بر عهده مسئولان است.

محمودی با تبریک هفته دولت و ارج نهادن به مقام و منزلت شامخ شهدا گلگون‌کفن ایران اسلامی اظهار داشت: شهدا گران‌قدر خالصانه و تنها برای رضای خداوند متعال و دفاع از تمامیت ارضی کشور راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شدند و راه شهادت را برگزیدند و در این مسیر تا پای جان از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی دفاع کردند.

گفتنی است، فرماندار شهرستان اهر در این دیدارها که عصر دوشنبه ۴ شهریورماه سال ۱۳۹۸ انجام شد با مادر مکرم شهید «ابراهیم عمله زاده» و والدین شهید «قربانعلی احمدخانلو» ملاقات و در فضایی صمیمی با آنان گفتگو  کرد.

در این دیدارها که احمد ابراهیمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، صفی فرمانده سپاه و آقاپور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اهر نیز حضور داشتند از صبر و استقامت این عزیزان با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام/