به گزارش اهرامروز، در دیدار بیت اله عبدالهی نماینده مردم اهر و هریس با حسین نجاتی رئیس صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی و معاونین وی توانمندی‌ها، قابلیت‌ها، پتانسیل‌ها، ظرفیت‌ها و مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی معدنی و تجاری شهرستان‌های اهر و هریس بررسی و راهکارهای عملیاتی لازم اتخاذ شد.

حسین نجاتی در دیدار با بیت‌الله عبدالهی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با تأکید بر رفع مشکلات همه واحدهای تولید با بهره‌گیری از توان نمایندگان مجلس گفت: تلاش جدی مدیران استان در جهت سرعت بخشیدن به روند رفع موانع پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی آینده‌ای امید بخش را در افق پیش روی حوزه اقتصادی استان ترسیم کرده است.

وی تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان را از جمله اقدامات انجام‌شده در خصوص رفع مشکلات واحدهای تولیدی عنوان نمود افزود: در نه ماهه سال جاری بیش از ۸۵ جلسه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور استاندار آذربایجان شرقی و یا معاونین وی و ۱۶۰ جلسه نیز در قالب کمیته‌های فرعی این کارگروه برگزار شده است.

وی ادامه داد: طی این جلسات موضوع ۲۱۰۰ پرونده مطرح و از تعداد ۱۶۳۹ مصوبه ۶۱۲ مورد آن اجرایی شده و مابقی در دست پیگیری است.

نجاتی هم‌چین با تقدیر از تلاش نمایندگان استان در جهت بهبود قوانین مربوط به بخش معدن در مجلس شورای اسلامی گفت: با تشکیل جلسات شورای معادن در استان با حضور استاندار و جمعی از نمایندگان مردم در مجلس امیدواریم گام‌های مؤثری در این بخش از صنعت نیز برداشته شود.

انتهای پیام/