به گزارش خبرنگار اهرامروز، صمد علی اکبرزاده اهری، عصر امروز در دیدار تعدادی از مسئولان شورای اسلامی شهر و شهرستان اهر با معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی ضمن تشکر از معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی به برخی مشکلات این شهر پرداخت و گفت: متأسفانه شهرستان اهر در سال‌های گذشته به جایگاهی که استحقاقش را داشته نرسیده و توسعه لازم را پیدا نکرده است.

وی با ذکر اینکه تکمیل بزرگراه اهر – تبریز یکی از دلایل عدم توسعه‌یافتگی شهرستان اهر است عنوان داشت: متأسفانه به دلیل عدم ملاحظات طرح جامع ورودی‌های شهر نیمه‌کاره مانده و هنوز تکمیل‌نشده است که در صورت کمک معاونت عمرانی استانداری این طرح نیز به سرانجام خواهد رسید.

اکبرزاده بابیان اینکه ساماندهی ورودی‌های شهر در دست مطالعه است ابراز کرد: متأسفانه بدهی‌های کلان شهرداری اهر از سال‌های قبل،عملاً فعالیت‌های این مجموعه را به‌شدت کند کرده است نبود اعتبارات لازم سبب شده تا شهرداری نتواند قیر موردنیاز خود را تأمین کرده و فعالیت‌های عمرانی لازم را انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر اهر در پایان گفت: مشکل میدان دوآب نیز مانع دیگری درراه رشد فعالیت‌های شهرداری و تأمین درآمد آن است که تلاش خواهد شد به‌زودی حل‌وفصل شود.