به گزارش خبرنگار اهرامروز، میر احد حسینی در آیین تودیع و معارفه رئیس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اهر با اشاره به اینکه تغییرات در هر دستگاه و سازمانی طبیعی بوده و هر آمدنی، رفتنی هم دارد، اظهار کرد: رئیس سابق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهر یکی از مدیران موفق ما در اهر بود و به‌نوعی اگر مدیری بتواند ۱۲ سال در سمت خود باقی بماند یعنی مدیری خلاق و با تدبیر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی ادامه داد: برای رئیس سابق شهرستان اهر پیشنهاد کرده بودیم که در یکی دیگر از شهرستان‌ها که کارخانجات و کارگران بسیاری دارد قبول مسئولیت کند ولی هنوز وی مسئولیت پیشنهادی را قبول نکرده است.

وی بابیان اینکه مرتضی توکلی نیز یکی از همکاران مؤمن، متدین و کاری تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هستند، افزود: توکلی که پیش از این در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان هریس انجام‌وظیفه می‌کرد اکنون در سمت رئیس جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهر معرفی می‌کنیم.

تخصیص تسهیلات ۱ میلیارد و ۸۰۷ میلیون تومانی مشاغل خانگی در اهر

حسینی بیان داشت: رئیس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهر ضمن اینکه با فرماندار، نماینده مجلس و سایر ادارات شهرستان اهر حداکثر تعامل را خواهد داشت انتظار داریم تا با ادارات تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی نیز جهت پیشبرد اهداف و سیاست‌های ابلاغی همکاری مستمری داشته باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در ادامه از اختصاص تسهیلات ۴۰ میلیارد تومانی گسترش مشاغل خانگی به آذربایجان شرقی خبر داد، گفت: از مجموع کل تسهیلات مشاغل خانگی آذربایجان شرقی، سهم شهرستان اهر یک میلیارد و ۸۰۷ میلیون تومان است و اگر توان جذب بیش از این را داشتید محدودیتی نخواهیم داشت.

دولت دوازدهم به بحث اشتغال روستایی توجه ویژه‌ای دارد

زاهد محمودی فرماندار شهرستان اهر نیز در این آیین با اشاره به این‌که ما سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و وظیفه‌داریم تا به‌نظام و مردم خدمت کنیم، اظهار کرد: یکی ادارات کلیدی و مهم شهرستان اهر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و این اداره باید در کنار سایر ادارات برای تحقق سیاست‌های نظام و دولت تلاش مضاعفی داشته باشد.

وی ادامه داد: شهرستان اهر در حوزه کارآفرینی و اشتغال‌زایی ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارد منتهی وظیفه ما در این راستا صدچندان می‌شود تا ظرفیت‌های بالقوه را به بالفعل و موانع و مشکلات پیش روی کارآفرینان و اشتغال برطرف کنیم.

فرماندار شهرستان اهر بابیان اینکه دولت دوازدهم به بحث توسعه اشتغال و اشتغال روستایی توجه ویژه‌ای دارد، گفت: این‌که برای آذربایجان شرقی در جهت اشتغال روستایی ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص‌یافته باید ما نیز برای جذب حداکثری این اعتبارات برای شهرستان اهر تلاش کنیم چراکه اگر به پتانسیل‌های روستایی اهر توجه کنیم قطعاً می‌توانیم اعتبار قابل‌توجهی را جذب کنیم.

انتهای پیام/