به گزارش خبرنگار اهرامروز، فیض‌الله محمدیان رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اهر در دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت هفته هلال‌احمر اظهار داشت: شهامت، شجاعت و جان‌فشانی در راه صیانت از جان اقشار مختلف مردم، از بارزترین صفات امدادگران است که از شهدا به ارث برده‌اند.

محمدیان با تأکید بر نقش سازنده و غیرقابل توصیف امدادگران جمعیت هلال‌احمر در دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: این جان‌برکفان در زمان جنگ فعالیت‌های خاصی در زمینه اسکان اضطراری‏، انتقال مصدومان‏، فعالیت‌های امدادی و درمانی، اعزام آمبولانس‏ به مناطق جنگی، اعزام نیروهای امدادگر به مناطق عملیاتی داشته‌اند که شهادت جمعی از همکاران در این راه، از افتخارات سازمان جمعیت هلال‌احمر است.

وی خاطرنشان کرد: حضور در جمع گرم و صمیمی خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر غرورآفرین و مایه افتخار برای کارکنان جمعیت هلال‌احمر شهرستان اهر است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اهر هدف از ملاقات با والدین معزز شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز را ارج نهادن به ایثارگری‌ها و رشادت‌های آنان عنوان کرد و افزود: خون شهدا والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معظم آنان عزت و اقتدار را برای کشور عزیزمان به ارمغان آورده است.

در این آئین، اعضای جمعیت هلال‌احمر شهرستان اهر به‌اتفاق رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با والدین معظم شهیدان حمزه نقی زاده، میر احمد موسوی، محبوب میرزازاده، محمد شکری و حسن قدیم زاده و جانباز سرافراز سلیم اعتقادی دیدار و از ایثار و فداکاری آنان تجلیل کردند.

گفتنی است در این دیدار دکتر شهریار ممی خانی پایش سلامت خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر نیز وضعیت جسمی و سلامتی این عزیزان را بررسی و توصیه‌های داروئی و درمانی لازم را ارائه کرد.

انتهای پیام/