به گزارش خبرنگار اهرامروز، میر جلال‌الدین موسوی در صحن علنی شورای اسلامی شهر اهر با قدردانی از تلاش کارکنان شهرداری از بابت تمیزکاری شهری و برگزاری نوروزگاه ۹۸ اظهار داشت: سال ۹۷ از نظر بدهی‌ها سالی پُر تنش برای شهرداری اهر بود و اما با تلاش و پیگیری‌های مسئولان شهرستانی، شهردار و اعضای شورای شهر توانستیم بخشی از بدهی‌ها را پرداخت کنیم.

وی با اشاره به دلایل غیبت سه تن از اعضای شورای شهر در این جلسه افزود: دو تن از همکاران‌مان به دلیل بیماری و یکی دیگر از همکارمان به دلیل شرکت در مراسم ترحیم اقوام‌شان نتوانستند در جلسه شورا حضور یابند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهر در ادامه سخنان خود بابیان اینکه با توسعه عمرانی و آبادانی و همکاری تنگاتنگ می‌توانیم از شرمندگی شهروندان اهری درآییم، گفت: اگر حسّ تلاش و پیگیری برای تحقق مطالبات مردم اهر در بین اعضای شورای اسلامی شهر وجود نداشته باشد بهتر است تا درب شورا را ببندیم و به مردم بگوییم که علاقه‌ای به کار نداریم.

موسوی اضافه کرد: شهروندان اهری آقا بالا سَر نمی‌خواهند، اگر قبول کرده‌ایم شورا باشیم باید به خودمان یادآوری کنیم که با رآی مردم شورا شده‌ایم و باید در خدمت مردم باشیم.

وی تاکید کرد: تفکرات غلط و بیهوده را کنار بگذاریم و با همکاری مسئولان شهرستان از جمله امام جمعه، نماینده مجلس و فرماندار برای رفع مشکلات شهروندان تلاش کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اهر با اشاره به لزوم سامان‌دهی بازار میوه و تره‌بار چایکنار گفت: با توجه به منابع مالی موجود شهرداری اهر و جلوگیری از ترافیک، برای سامان‌دهی بازار میوه و تره‌بار چایکنار به صورت کارشناسی ورود شود.

انتهای پیام/