به گزارش خبرنگار اهرامروز، یونس فاتح در دیدار با آیت‌الله حاجی‌زاده امام جمعه اهر، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) همواره برای پیشبرد برنامه‌های خود به همفکری و همراهی هم مسئولین و هم مردم و خیرین نیازمند است در حالی که منابع مالی کمیته امداد اجازه تأمین نیازهای همه‌ی مددجویان را نمی‌دهد و عملاً به همراهی و مشارکت‌های مردم هم نیاز داریم.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد آذربایجان شرقی بابیان این‌که در شرایط فعلی فقر فرهنگی بیش از هر چیزی آزاردهنده است، افزود: آستان قدس رضوی در سه منطقه محروم استان آذربایجان شرقی فعالیت‌های اقتصادی انجام می‌دهد البته ظرفیت‌های آستان قدس در حوزه اقتصادی و اشتغال‌زایی بسیاری دارد.

وی با قدردانی از تلاش‌های بسیج در عرصه‌ی احداث واحدهای مسکن مددجویی در استان، گفت: خوشبختانه عملکرد بسیج در تأمین مسکن مددجویان کمیته امداد بسیار مطلوب است.

فاتح از راه‌اندازی فروشگاه مجازی کمیته امداد در راستای فروش بدون واسطه تولیدات مددجویان این نهاد خبر داد، اضافه کرد: با راه‌اندازی فروشگاه مجازی مددجویی که تولیداتی دارد را بدون هیچ واسطه‌ای در این فروشگاه عرضه می‌کند، یکی از مهم‌ترین تأثیرات فضای مجازی این است که اجازه نمی‌دهد تولیدات مددجویان به دست دلالان بیفتد.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه حلقه مفقوده اشتغال مددجویان کمیته امداد، فرهنگ کار است، گفت: مددجویان کارآفرین کمیته امداد که با کمترین امکانات و منابع هم برای خود و هم برای تعدادی از بیکاران اشتغال ایجاد می‌کند لازم است از این کارآفرینان در راستای تشویق، قدردانی کنیم.

انتهای پیام/