به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان اهر اظهار کرد: در هفته وحدت حوزه و دانشگاه و هفته پژوهش قرارگرفته‌ایم که این روزها را خدمت تک‌تک فرهنگیان عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی با اشاره به بازدید خود از پژوهش سرای دانش‌آموزی خیام اهر به مناسبت روز پژوهش گفت: خوشبختانه ظرفیت بسیار فوق‌العاده‌ای در شهرستان اهر با توجه به تعداد کثیری از مخترعان با اختراعات و ابداعات متعدد درزمینهٔ های مختلف وجود دارد.

فرماندار شهرستان اهر با ارائه پیشنهاد تجلیل هرساله از دانش آموزان مخترع و ابداع‌گر شهرستان عنوان کرد: باید سعی کنیم هرساله درزمانی معین از دانش‌آموزانی که در حوزه‌های مختلف دارای اختراعات و ابداعات متعدد هستند و توانسته‌اند مقام‌های گوناگونی را کسب کنند  تجلیل و تقدیر کنیم.

محمودی ضمن تشکر از برگزاری منظم جلسات شورای آموزش‌وپرورش شهرستان اهر گفت: انتظار داریم تا مصوباتی که به‌عنوان صورت‌جلسه در جلسات شورای آموزش‌وپرورش مطرح می‌شوند پیگیری اجرایی شوند چون این مصوبات الزام قانونی هستند و باید به هر دستگاهی که ابلاغ می‌شود اجرا شوند و اداره آموزش‌وپرورش نیز پیگیر آن باشد.

رئیس شورای آموزش‌وپرورش شهرستان اهر این شورا را در توسعه آموزش‌وپرورش مهم و پراهمیت دانست و گفت: بررسی و بحث بر روی تمامی نظرات و آسیب‌شناسی مسائل موجود و کارشناسی آن‌ها از محسنات شورای آموزش‌وپرورش است این امر باید به بهبود وضع موجود و سیستم آن منجر شود همه باید با اجماع نظر و با همه افکار و سلیقه‌ها به آموزش‌وپرورش کمک کنیم.