به گزارش خبرنگار اهرامروز، صولت همت‌جو جوبند در آیین افتتاح دفتر تحریریه دوهفته‌نامه «صدای ارسباران» با اشاره به اینکه ما ۱۰ سالی می‌شود که در عرصه روزنامه‌نگاری و خبر فعالیت می‌کنیم، اظهار داشت: نشریه‌ای که ابتدا با آن پا به عرصه روزنامه‌نگاری گذاشتیم، هفته‌نامه عصر آدینه بود. هرچند صاحب امتیاز عصر آدینه ما نبودیم اما همکاری داشتیم و بعدها با نظر و پیشنهاد همکاران تصمیم به اخذ مجوز و انتشار «نشریه دوهفته‌نامه صدای ارسباران» گرفتیم.

وی افزود: رسانه‌ها و مطبوعات پل‌ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و در این میان خبرنگاران و روزنامه‌نگاران وظیفه خطیری همچون پیگیری دغدغه مردم و انعکاس دقیق آن را با رعایت صداقت دارند.

مدیر مسئول نشریه دوهفته‌نامه صدای ارسباران ادامه داد: دفتر نشریه دوهفته‌نامه صدای ارسباران تنها متعلق به این نشریه نیست بلکه همه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران می‌توانند از این دفتر در راستای سیاست‌گذاری رسانه‌ای و تعامل بیشتر استفاده کنند.

همت‌جو با تاکید بر لزوم راه‌اندازی خانه مطبوعات ارسباران در شهرستان اهر گفت: از همکاران می‌خواهم برای راه‌اندازی خانه مطبوعات ارسباران در شهرستان اهر تلاش کرده و با همدیگر همکاری کنیم، چراکه با خانه مطبوعات ارسباران راحت‌تر می‌توانیم مطالبات مردمی و حتی خبرنگاران را پیگیری کنیم.

وی بابیان اینکه تا آن‌جایی که مطلع هستم تعدادی از خبرنگاران و اصحاب رسانه اهر علی‌رغم تلاش‌ها برای انعکاس اخبار و رویدادها؛ هیچ‌گونه پشتوانه مادی و معنوی ندارند، گفت: ما بایستی در عین حال که مطالبات مردمی را پیگیری می‌کنیم از نقص‌ها و نقاط قوت‌ها نیز بگوییم و به سمتی حرکت کنیم تا منجر به توسعه و آبادانی منطقه ارسباران و بالاخص شهرستان اهر شود.

مدیر مسئول نشریه دوهفته‌نامه صدای ارسباران اضافه کرد: خوشبختانه مسئولان نسبت به رفع مشکلات مردم آگاهی خوبی دارند و اگر مسئولی هم نسبت به مسائل و مشکلات مردم کم‌لطفی می‌کند این وظیفه روزنامه‌نگاران و اصحاب قلم و رسانه است تا آنها را از خواب بیدار کند لذا از همکاران انتظار داریم سوای سلایق سیاسی و دیدگاه‌ها با همکاری همدیگر مطالبات را پیگیری نماییم.

همت‌جو با تاکید بر اینکه بنده به لحاظ علاقه‌ای که به اهر و قره‌داغ دارم راضی نیستم تا مردم زادگاهم را درگیر با مشکلات ببینم، اظهار کرد: جای خوشحالی است عکاسان و اصحاب قلم شهرستان اهر با همت و پشتکارشان برای اهر افتخارآفرینی می‌کنند.